czwartek, 20 lipca 2017

089.

Dawno nic nie było, ale teraz coś będzie.

grafika ring, crown, and pink
źródł: weheartit


W sumie jakby tak pomyśleć to zdanie odnosi się do blogu jak i do życia, a w nim chęci zmian. Tym razem jednak nie będę jakoś szczególnie parafrazować, co by zbędnie nie przedłużać.

Ludzie wciąż mnie zaskakują. Gdyby tak pomyśleć głębiej to raczej życie. Ciągle spotykamy się z nowymi sytuacjami, w których niejednokrotnie przychodzi nowy wybór drogi. Czasami sytuacji może zmierzać w podobnym kierunku, co inna, jednakże jej przebieg jak i zakończenie zaskakuje nową treścią.Ta już w zupełności tworzy nowa historię. Osobną.

20 komentarzy:

  1. Super, czekam w takim razie na posty!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20/7/17

    Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty masz świetne włosy! Fajna muzyczka w filmiku. Ta kurtka z wyciętymi kieszeniami - przesadzona xD. Nie kupiłabym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje włosy są cudne tak samo jak twoje posty!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow odważna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w twoich włosach <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że nie boisz się wprowadzać zmian i wyrażać siebie, mimo, że z tego powodu może przybyć Ci sporo bezsensownych hejterów... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejterzy byli, są i będą zawsze. Czasami ciszej, niekiedy głośniej.

      Usuń
  8. Ludzie definitywnie zaskakują.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra Drążek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne włosy,chociaż nie mój kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Odważny kolor włosów, odważna zmiana. Widać ,że jesteś mega pozytywną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do Rzeszowa mam około 40 km :) Nie byłam tam już lata :) Włosy genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne włosy ! ♥ zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie ludzie zaskakują pomysłowością i...głupotą. Podobno ta druga jest nieskończona, więc duuużo ciekawych rzeczy może sie zdarzyć.
    Łódź pozdrawia Rzeszów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Superowe włosy, a blog naprawdę ciekawy. Myślę, że zagoszczę tu na dłużej ;)
    http://ajgapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju masz mega włosy, mało osobom pasuje taki kolor a ty wyglądasz cudownie <3 Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie ! Twoje włoski są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też kusi zrobić sobie niebieskie włosy, ale bardziej w granat, a co do vloga... Uwielbiam takie na luzie kręcone filmiki. I Ci motocykliści! <3

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!