sobota, 20 maja 2017

085. Motivation

Rozsiądź się wygodnie w miejscu, w którym siedzisz (wiem, niesamowicie odkrywcze).
Możesz wziąć kubek herbaty, kawy, soku czy czegokolwiek innego.
Odpocznij od zgiełku tego świata.
Zamknij oczy i skup się chwile na sobie.
Odetchnij.

grafika emma watson and feminism

Dobra. Dosyć tego pseudo coachingu. 
Właśnie (ponownie?) trafiłeś/aś na bloga, gdzie zbędnego słodzenia nie ujrzysz, a autorka pisze cokolwiek tylko chce. Tak. Dzisiaj tak bardziej... przemyślenia. 
Zgodnie z tytułem chyba powinnam jakoś Was zmotywować do działania. Myślę, że adekwatny so tego jest powyższy obrazek z Emmą Watson.
Wstań. Zrób coś. Bądź z siebie dumna/y. Cała tajemnica.

C.D.N.

16 komentarzy:

  1. Kurczę, ja już się spodziewałam pseudo-filozoficznego postu typu: "Nie marnuj czasu, spełniaj marzenia, wszystko jest możliwe, uda się, bla, bla, bla". Wszystko było z nimi okej, do czasu kiecy 80% blogosfery nie zaczęło pisać o tym samym.
    A Ty mnie po prostu zaskoczyłaś.
    Notka zwięzła, krótka, ale zawarłaś w niej dużo ciekawszą treść niż u innych. Jednak nie ma to jak prostota...

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótko,zwięźle,na temat i z przesłaniem -super wpis ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie motywacją jest moja przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Porcja odpowiedniej motywacji czyni cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydało by mi się trochę spokoju bo ostatnio to tylko nerwy i smutki..

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, cała tajemnica tkwi w tym, żeby wstać i coś zrobić. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bez motywacji nie ma spełnionych marzeń

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Emme, jest motywująca kobieta i swietna aktorka. Jest mloda i piekna, moze byc wzorem do naśladowania. Uwielbiam takie motywujące obrazki i cytaty. Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się to. Wybrałabym herbatę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Motywacja jest najważniejsza. Trafne słowa :)

    Pozdrawiam
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  12. Krótko i na temat, no i dobrze, bo niektórzy się tak o tej motywacji rozpisują, a piszą ciągle to samo co inni.
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem naprawdę parę słów potrafi zmotywować. Nie jestem fanką długich motywacyjnych gadek czy huraoptymistycznych, trochę nieżyciowych wynurzeń. Za to cytat Emmy Watson bardzo mi się podoba - jest krótki, dobitny, prawdziwy. Nic dodać, nic ująć. Bo jeśli nie ja,to kto?
    Mi niesamowitego kopa do pisania dają słowa znalezione kiedyś w Internecie. Banalnie wręcz proste: ,,It's not going to write itself". Niby oczywiste, prawda? Ale czasem, w chwilach lenistwa, marnowania czasu czy zbierania się do pracy, powtarzam sobie: ,,Pola, to nie napisze się samo - ty musisz to napisać".
    Bo jeśli nie ja, to kto? Jeśli nie teraz, to kiedy?
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! zaskoczylas mnie! juz sie przygotowywalam na jakies dlugie opowiadanie o zyciu, a ty mnie zaskoczylas, tak po prostu. Nic dodac, nic ujac. Takie krotkie teksty sa najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba tak jak większość byłam przygotowana na dłuuugo monolog odnośnie życia - a tutaj proszę jakie zaskoczenie:)
    Na pewno coś innego, krótko ale potrafi zmotywować.
    Czasem krócej potrafi mieć większą moc niż cały potok słów.
    Pozdrawiam:)
    http://ksiezyc-po-drugiej-stronie-swiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!