niedziela, 16 kwietnia 2017

081.

Wielkanoc.

grafika easter, happy, and eastern

Szaro. Buro. Ponuro.
Dla mnie nie ma tej Wielkanocy. Życzę Wam wszystkim jednakże smacznego karpia jajka, święconego oczywiście. Żeby czekoladowy króliczek przykicał z jajami (bo kto nie kocha czekolady, nieważne czy z nadzieniem, byleby dobrej jakości). Niech jutro zleje Was ktoś znajomy, a nie deszcz. No, ten też w ostateczności przy braku wokół innych ludzi może być. Zdrowych, spokojnych i mile spędzonych z rodziną świąt wielkanocnych. 

18 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo. Dla mnie są to wyjątkowe Święta (pierwsze z moja córeczką) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt i miłego czasu spędzonego w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie najbliższej rodziny :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt - mimo paskudnej pogody za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i już po świętach...

    OdpowiedzUsuń
  8. I dobrze, że już po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. święta, święta i po :D ale na taką plażę ze zdjęcia bym się wybrała <3

    OdpowiedzUsuń
  10. no to ja już życzę udanej majówki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. święta i po świętach. Ja spedziłam je w gronie dobrych przyjaciół i jestem zadowolona :D

    www.elizazdybel.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zdjęcie! Mam nadzieję, że dobrze spędziłaś święta ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post!:)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Troche pozno na skladanie zyczen wiec mam nadzieje ze milo spedzilas te swieta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo, że po świętach, ale mam nadzieje, że szczęśliwie spędziłaś święta :)

    Obs = obs?
    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dostałam zająca z jednym jajem. :D Ale za to sporych rozmiarów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby był on marki Kinder albo taki 0,5 kg z Kauflanda? ;]

      Usuń
  17. O tak, czekolada musi być ;D. Miłość do czekolady u mnie jest wieczna ;D.

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!