sobota, 24 grudnia 2016

076. Christmas Time

Od czterech dni nie jestem już dzieckiem i nadal zadziwia mnie fakt jak szybko mija czas. Tak właściwie ten post miałam napisać wcześniej natchniona weną twórczą, która do mnie przybywała kilka dni temu, ale zabieganie przed samymi Świętami robi swoje. Dziś tylko chciałam Wam życzyć...
Wesołych Świąt!

Spędzonych w rodzinnym gronie, radośnie bez żadnych kłótni czy sprzeczek.
Weny twórczy, nie tylko do pisania bloga, ale aby ten nie był jak miliard innych.
Żeby dziewczynom żarcie poszło w cycki, a chłopakom w bicki czy gdzie tam chcą.
Niech ten czas nie będzie czasem sztucznych życzeń i uśmiechów, tylko szczęścia.



Z tego względu, że nie udało mi się dodać jeszcze jednego, planowanego posta w 2016 roku chciałabym Wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku. Niech 2017 przyniesie więcej radości.

21 komentarzy:

  1. Wspaniałych świąt i cudownej dorosłości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę Ci jak najlepszych świąt i dobrego jedzenia (tylko żebyś nie obżerała się tak jak ja, bo jedzenie gości w moich ustach praktycznie przez cały czas). Fajne zdjęcie, doceniam takie codzienne normalności z dodatkiem jakiegoś wyjątkowego klimatu (w tym przypadku świąt).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przychodzę już w sumie pod koniec świąt (bo jeszcze tylko jutro), ale i tak - Wesołych Świąt i wszystkiego, co najpiękniejsze! Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Oj tak, czas leci jak oszalały. I życzę Ci wspaniałego dorosłego życia ;)
    Ojej, a mi się zdjęcie nie wyświetla :(
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta święta i po świętach, więc w życzeniach pominę klasyczne "Wesołych Świąt (..)" tylko przejdę do tej części, która za niedługo będzie bardziej aktualna. A więc życzę Ci szczęśliwego 2017 roku i by był to rok jeszcze lepsze niż poprzedni :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta Święta i po Świętach szybko zlecialo.Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    http://styleofthemall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Do siego roku :)
    xxxstokrotkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego w Nowym roku!
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ten czas szybko leci :) mam nadzieję że święta spedziłaś bardzo udanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepszego w nowym roku !
    wpadnij do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2016/12/thank-you-santa-claus.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda jest już po Świętach, ale i tak muszę zauważyć, iż Twoje życzenia są takie prawdziwe. xD
    Pozostaje mi też życzyć Tobie świetnej zabawy sylwestrowej w doborowym towarzystwie, szczęśliwego Nowego Roku, coraz więcej nowych czytelników i czego tam jeszcze zapragniesz!
    Dziękuję również za obserwację, już się zrewanżowałam. ;)
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabłądziłam tu, albo trafiłam chcący. W każdym razie, mimo iż już po świętach, życzę Ci wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku 2017. ps; kot u góry hipnotyzuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas strasznie szybko leci. Szczęśliwego nowego roku. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro już po świętach, to pożyczę ci udanej dorosłości. I żeby nie była taka szara, jak dorośli ją malują ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  16. Samych sukcesów w dorosłym życiu :D Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że święta były dla Ciebie udane :)
    Wena twórcza na pewno przydałaby się i również jej Tobie życzę, aby "pani wena" często Ciebie odwiedzała <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi pozostaje życzyć Szczęśliwego Nowego Roku, bo już niestety po Świętach :)
    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze trafiam na życzenia po świętach. Ehh.. kolejny raz moje wyczucie czasu daje mi kopa w dupę.
    Mimo wszystko, szczęśliwego Nowego Roku <3!
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!