niedziela, 20 listopada 2016

072.

Witaj.
Rozgość się, usiądź swobodnie, wygodnie. Może Ci zrobić kakao?
A teraz zastanów się dlaczego tu jesteś.
Nie, nie chodzi mi akurat o bloga. Nie tym razem.

grafika autumn, chocolate, and coffee
źródło: weheartit

Poplątane myśli w głowie nie dadzą Ci spokoju dopóki z nimi nie wygrasz. Po co zaprzątasz sobie nimi głowę? Dlaczego pozwalasz im rządzić sobą? Dlaczego chcesz wciąż żyć w stresie? Z dala od szczęścia, z dala od piękna. Zwróć uwagę na najważniejsze rzeczy warte tejże uwagi. Skup się na tym, co lubisz robić i to rób. Za to nie oszukuj samej/go siebie. Po co? Czas gna coraz szybciej i szybciej, a młodsza/y nigdy nie będziesz niż w obecnej chwili. Nic na siłę, ale tak wiele można zrobić nie marnując czasu. ,,Czas to pieniądz" - mówią. Mówią też, że pieniądze szczęścia nie dają. Prawda taka, nie przeżyjesz bez nic. Czy szczęście nie jest warte poświęceń? Może nawet kosztem innych osób? Kiedyś przecież trzeba poznać prawdę, nieważne czy bolesną. Co z tego, że nie zawsze ta prawda ujrzy światło dzienne. A mówią wręcz przeciwnie...

21 komentarzy:

  1. "(...) nie przeżyjesz bez nicH." - zjadło literkę... ;>

    Ej no, nie wyjeżdżaj z takimi rozkminkami w niedzielę, kiedy od poniedziałku ruszam do nielubianej tyrki... ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zmotywował mnie twój post. Zgadzam sie w 100%. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo motywujące! czytałam dwa razy :)
    http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Motywujący post, bardzo mądry i nakłaniający do refleksji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ten post jest dokładnie tym, czego potrzebowałam! Aż jestem w szoku... Mam problem z tym, że wewnątrz siebie słyszę głos, który powtarza mi jak beznadziejna jestem, że nie potrafię niczego dobrze zrobić... Staram się robić na przekór temu co we mnie siedzi - czasem wychodzi, czasem nie. Ale ten post dał mi do zrozumienia, że wszystko jest w moich rękach! Dziękuję!!! <3
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2015/11/dlaczego-nie-mam-aska.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo motywujący post! Ja w sumie to z doświadczenia wiem że prawda choć ni ezawsze wychodzi na jaw to druga osobe zaczyna ta prawda bolec i często nie może normalnie funkcjonować żyjąc w kłamstwie.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jestem zdania, ze prawda ZAWSZE, ale to ZAWSZE wychodzi na jaw... :)
    Bardzo dobry post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas to pieniądz, a życie to pędząca karuzela, że tak dopowiem.
    Bardzo fajnie napisany i post fajne zdjęcie :D
    Pozdrawiam
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twojego bloga. Śledzę cię od dłuższego czasu i zawsze piszesz z sensem. Twoje posty dają mi do myślenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kubek jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Meega ten kubek twój post daje do myślenia Powodzenia w pisaniu Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo motywujący post! Super :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio też mam takie rozkminy... w którą stronę iść? Czy to na pewno to..? I to zazwyczaj w najmniej odpowiednim momencie ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny post. Pokaże mojemu koledze! Myśli niestety zabierają nasz cenny czas, ale czasem warto się zastanowić kim jesteśmy i dokąd idziemy. Pieniądze szczęścia nie dają, ale mają moc spełniania marzeń. Pozdrawiam serdecznie <3 Twoja www.brooowngirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję ci za motywację i inspirację <3 :* Świetny post fajnie się go czytało :) Obserwuję http://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow potrzebowałam tego. Twój post jest jak taki porządny kop w tyłek! A tak na marginesie, świetny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Abstrahując od postu, ładny kubek, zwłaszcza jeśli sama malowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!