poniedziałek, 31 października 2016

070. How not to celebrate Halloween?

grafika autumn, fall, and book
źródłO: weheartit

Witam Was serdecznie w kolejnym poście, jednoczesnie pierwszym wpisie o Halloween w tym roku! Poszukując w kategoriach, możesz natknąć się na notki z poprzedniego roku. 
Dziś trochę inaczej na ten temat, choć pewnie większośc ten post przeczyta w ciągu kolejnych dni, a inna część nie obchodzi tego ,,święta". Bo co? Bo niektórzy przekonują pozostałych, ze to satanistyczne święto, które przybyło do nas z Zachodu? Co z tego, ze dla dzieci to zabawa, przecież praktykują zło! Zło ukryte w przebieraniu się w wszelakie kolorowe stroje, za różne postacie w poszukiwaniu słodyczy! Cóż... na pewno są rzeczy, których nie powinno się wtedy robić. Nieważne czy jest się wierzącym. Więc...

1. Nie wywołuj duchów.
Potem będziesz narzekać, że coś Ci nie daje spać czy ktoś za Tobą chodzi. Twoje ciastka, bądź czekolada zostały zjedzone? Już wiesz czyja to sprawka!

2. Wytnij dynię!
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Chciał(a)byś się na kimś wyżyć? Proszę bardzo, kup sobie dynię i zrób z nią co Ci się żywnie podoba. Satysfakcja gwarantowana, a dodatkowo możesz później ugotować zupę lub zrobić puree (które wykorzystasz do ciasta albo kanapek).

3. Obejrzyj horror.
Koniecznie jakiś dobry, przecież nie chcesz w nocy spać, prawda? Życzę w takim razie powodzenia, ponieważ o świetny film tego gatunku trudno w tych czasach.

28 komentarzy:

  1. Świetny post :D I masz racje, dzieci w halloween to chodzące demony XD

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak uważam, te kolorowe strooje.Aż sama przypominam sobie smak dzieciństwa.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla duchów 3x NIE :D
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Ja osobiście tego święta nie obchodzę, gdyż jakoś mnie to nie kręci, ale Twój wpis, pomysł i podejście są bardzo dobre. Zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post ;) hallowen nie obchodzą chociaż jest to Fajny moment aby się przebrać ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie obchodzę :)
    Poszłam wczoraj spać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Ja nie obchodzę halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie obchodze Halloween ale faktycznie cieżko jest o dobry horror ...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie obchodzę Halloween, jednak bardzo dobry wpis!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście uwielbiam Halloween :) co roku robię dynię, chodzę na tematyczne imprezy i oglądam horrory z chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chaotyczny blog, zmienilabym szablon, ale ciekawy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć.
      A przeczytałaś ten wpis chociaż?

      Usuń
    2. O, jakie fajne rady! :D

      Usuń
  12. Ja halowloween nei obchodzę, bo chyba jestem już za stara, a czykolwiek nie uważam, że to dzień szatanów tylko dobra zabawa i smak dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  13. pamiętam jak byłam zaskoczona jakieś 2 lata temu jak dzieci mi zapukały do drzwi i żądały cukierków w przebraniach;) jakoś nie czuję Halloween....

    OdpowiedzUsuń
  14. Halloween to nie żadne zło tylko dobra zabawa ;) nie widzę w tym nic złego, sama lubię się przebierać i oderwać od codzienności

    OdpowiedzUsuń
  15. Dynie i horrory to najlepszy patent !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie w halloween oglądałam horror i to najlepsza metoda na spędzenie tego wieczoru jaką mogłam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja byłam dzisiaj na maratonie horrorów, chociaż już po Halloween, wycięłam również dynię ale to też w Halloween :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jakoś te zwyczaje nie skłaniają mnie do imprezowania, ale nie jestem przeciwniczką

    OdpowiedzUsuń
  19. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uff mam szczęście, że nie wywołałem duchów a prosili mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mądrze z niewywoływaniem duchów! A jeśli nie zdecydujemy się na wycinanie dyni, podjedzmy sobie chociaż kilka dyniowych pestek. Wyjdzie na zdrowie! ^^,

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie celebruję halloween, w tym roku w ogóle zapomniałam, że coś takiego istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Halloween nie obchodzę, ale horror zawsze fajnie obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie obchodzę halloween, ale w końcu mam zamiar bo jest to świetna zabawa:))
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post!
    http://okay-ihaveabook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. z hallowenowych szalentw zrobiłąm tylko straszny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!