niedziela, 25 września 2016

067. Fashion - autumn/winter 2016/17

Witam w Was ta jakże wesołą, promieniejącą słońcem jak na jesień przystało ponurą i przytłaczającą niedzielę. Po prostu od razu chce się żyć. 
Dziś kolejny post (jak na nowy sezon mody) związany z trendami, a żeby nie przedłużać zbędnie, od razu przejdę do tematu. Bo co? Mam przynudzać o tym jak znów brakuje mi czasu, jak on szybko mija? W sumie ostatnio sporo się u mnie wydarzyło, ale to inny temat.

Cekiny

winter trends The Best of Fall & Winter Trends 2016/2017 The Best of Fall Winter Trends for 2016 2017 Fashion News
Nina Rcic, Marc Jacobs, Gucci, źródło (c) bykoket.com
Trend idealnie wpasowujący się w rytm imprez. Nieważne czy osiemnastka po osiemnastce, dyskoteka czy po prostu mniejsza impreza, jakaś domówka. Trzeba będzie zabłyszczeć nie tylko dowcipem. Zaznaczę, że srebro najmodniejsze.

Lata 80-te

The Best of Fall & Winter Trends 2016 Luxury fashion brands winter trends The Best of Fall & Winter Trends 2016/2017 The Best of Fall Winter Trends 2016 2017
Lanvin, Balenciaga, Saint Laurent, źródło: j.w.
Projektanci zainspirowali się ubiegłym stuleciem kierując nasza uwagę na bufiaste ramiona i overize (dla niewiedzących: za duży rozmiar [z cyklu: dla wszystkich rozmiar nie pasujący do nikogo]). Powracanie do przeszłych trendów jest nieodłącznym elementem każdego sezonu.

Aksamit

trendy-jesien-zima-2016-2017-aksamit
źródło: tematmoda
Aksamit, czyli bawełniana, miła w dotyku tkanina z krótkim włosiem będzie królowała nie tylko, choć głównie w ciemnych kolorach doskonałych na wieczór. Powrót z poprzedniej zimy.

Satyna

trendy-jesien-zima-2016-2017-satyna
źródło: tematmoda
Skoro jesteśmy już przy temacie aksamitu, to należy wspomnieć o tkaninie ją nieco przypominającej. Satyna, czyli również bawełniana *lub jedwabna) tkanina, która lubi błyszczeć. Jednak ta zwykle jest używa do produkcji sukienek.

Militarność

Tendance mode automne-hiver 2016-2017 pulls militaire
Dsquared2, Yeezy, Rag&Bone, źródło: vogue
Być może zauważyliście już sporo ubrań w tym stylu, które są aktualnie wszechobecne. Zgnita zieleń, moro można znaleźć wszędzie. Do tego dodatki w postaci kokard, pomponów czy orientalnych wzorów.

Kurtki puchowe

Tendance mode automne-hiver 2016-2017 Doudounes en ville
Balenciaga, Marc Jacobs, Vivienne Westwood

Kurtki puchowe zapewniają ciepło, niełatwo w nich zimą zmarznąć. Tym lepiej, bo wracają do łask na nadchodzącą porę roku. Wygodnie i przytulnie, tak to ujmę.

Streetstyle

trendy-jesien-zima-2016-2017-streetstyle-lata-90
źródło: tematmoda
Lubicie się ubierać na luzie, wygodnie, nie zwracając zbyt dużej uwagi na to, co jest na topie? Świetnie się składa w takim razie, bowiem moda uliczna to coś takiego. Kurtki typu bomber już opanowały sklepu, buty typu vansy kilka lat temu, a czapki krasnalki wróciły do must have.

Wspomnieć należy na koniec o kolorach. Czerń jest ponadczasowym klasykiem, zawsze i wszędzie, ponadczasowość tej barwy bije wszystkie inne na głowę. Granat również wchodzi do palety ciemnych kolorów, które należą do najmodniejszych w tym sezonie. Wprost idealne na przyjęcia czy inne różne okazje. Szary pasuje niemalże do wszystkiego, a jego odcieni jest niemało. Zgnita zieleń towarzyszy moro i militarnemu trendowi. Z ciemnych kolorów może przejdźmy do jasnych i mocnych jak czerwień, najlepiej krwista. Wpisuje się ona do trendu prêt-à-couture. Tiul na pewno znacie, zwykle występujący w jasnym kolorze ciała, utożsamianymi z baletnicami - nude. Dla słodkich dziewczynek polecany jest róż, głównie pudrowy. Słodko i uroczo, aż mam ochotę na babeczkę.

16 komentarzy:

  1. Ciekawy post. Czarny, szary i nuse zawsze do wszystkiego pasuje i jest na czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Militarne klimaty jestem jak najbardziej na tak i uwielbiam <3
    Satyna kojarzy mi się z bardzo kobiecymi krojami, fasonami, więc jestem fanką!
    Aksamitu bym spróbowała, bo mam dosłownie dwie rzeczy z tego materiału w swojej szafie.
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, moda. Czyli coś, na czym w ogóle się nie znam! Po prostu ubieram się w to, co mi się podoba, lubię ładnie wyglądać i kompletować ubrania, ale za trendami nie podążam. Więc doedukowałaś mnie teraz znacznie;)
    Podobają mi się klimaty uliczne, militarne, ale również aksamitne i satynowe. No i cekinki też spoko, chociaż chyba bym nie włożyła, nie jestem fanką świecących ubrań. Chociaż jako taki dodatek, czemu nie?
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię modę, śledzę nadchodzące trendy. Najbardziej z tego wszystkiego podoba mi się aksamit - ta tkanina potrafi wyglądać absolutnie rewelacyjnie i nadaje się zarówno na co dzień, jak i a większe wyjście, więc idealnie. No i styl militarny, który świetnie wpasowuje się streetstyle!
    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię posty tego typu. Widać że włożyłaś w to trochę pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej do mnie przemawia trend Velvet i Militarny ;).
    Zapomniałaś o koronkach i Bufiastych ale to tam szczegół ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurde! To ja widzę, że mogę pozszywać kilka starych firanek i moje kreacje wpasują się w dominujące trendy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy post - ja lubię velvetowe ubrania jak i te ciemne i szare idealne na jesień. street style też jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiamy kolor nude, a jesienią będzie on u nas dominujący razem z czernią i szarością ^^ Mega wpis! Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie nic nowego. :) Jednak muszę się pochwalić, że znalazłam w szafie mojej mamy ciuchy z lat 80-tych. Podobno są modne.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam lata 80-te:) a jeszcze w połączeniu ze streetstyle-cudo :D
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah ta moda :D
    Jakoś staram się za nią nie podążać, ale wychodzi co innego :D
    Bardzo fajnie, ze streetstyle jest teraz na topie, bo chyba najbardziej nim jestem zainteresowana :D
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie najbardziej cieszy mnie powrót weluru! czekałam na to od kilku lat i w koncu sie doczekałam :)
    http://milleremilia.blogspot.com/2016/09/top10.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Cekiny są w moim życiu od zawsze. Zauważyłam na trend militariów i aksamitu. Uwielbiam odważne stylizacje w takich materiałach. Czas się obkupić!

    Świetny post!
    www.paniyoanna.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  15. Street style najbardziej mi się spodobał *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post!
    Uwielbiam aksamitne rzeczy :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!