piątek, 26 sierpnia 2016

064. Bye holiday!

Witam Was niesamowicie serdecznie.
Na pewno jeszcze nie wiecie, że kończą się wakacje, prawda? Dlatego też Wam o tym przypominam. Wypaliłam się, więc dodam tutaj jedynie same zdjęcia. Zero tekstu. Tak, żeby łatwiej było skomentować. Co Ty na to? Przewijaj w dół, spokojnie.


Naprawdę myślałaś/eś, że nie będzie tutaj więcej tekstu? Jak ja uwielbiam sarkazm. Ale tak, powspominam o końcu sierpnia. Albo zrobię wszystkim na przekór i nie będę Was już więcej dobijać. To nastąpi przecież za kilka dni. Kilka. Wystarczy się tylko trochę przygotować psychicznie. Tym bardziej jeśli te dwa miesiące wykorzystałeś/aś dobrze.



Mówiąc dobrze nie mam na myśli samego przesiadywania przed komputerem i z telefonem (pomińmy fakt grania w Pokemon GO), nieważne czy grając w gry czy przeglądając internet, pisząc ze znajomymi. Pomińmy kolejny fakt jakim jest nieodłączna część życia wirtualnej rzeczywistości. Nie każdy z niej korzysta, ale to nadal cząstka (prawie) każdego. Można żyć bez łączności z tym jakiś czas, ale nie zawsze. To nie ten wiek.


Właśnie. Łączność. Teraz skojarzenie z cyborgami. Ludźmi, którzy posiadają ponadprzeciętne zdolności o wiele odbiegające od umiejętności zwykłych ludzi. Co jeśli cyborgi przejmą kontrolę nad światem, a potem dodatkowo zostaną wyparte przez roboty współpracujące z innymi maszynami wcześniej tworzonymi przez ludzi? Ciekawe czy miałoby to związek z Iluminatami. Wiecie, tacy bogaci ludzie chcący rządzić światem, ustanowić jeden, ich własny rząd.


Świat skrywa wiele tajemnic, a przechodząc z tematu na temat można nawijać, zawijać i jeszcze raz nawijać. Czasami lepiej nic nie mówić niż przynudzać. Czasami przychodzi to łatwo, innym razem z niechęcią, ociąganiem, ignorancją... Z resztą nieważne. Podsumowując... nie ma co. Żyć chwilą?
Rusz ten niegruby tyłek i zrób coś ze swoim życiem. Nie przejmuj się, nie załamuj, głowa do góry. Nie zawsze jest łatwo.
A żeby nie wyszło zbyt gimbusiarsko, to już kończę. O zgrozo, ten wygląd.

Kapelusz/Hat: Reserved
Naszyjnik/Necklace: Medicine
Top: Tally Weijl
Spódnica/Skirt: Medicine
Sandały/Shoes: Deichmann
TorebkaHandbag: Diverse

22 komentarze:

  1. Tak modowo się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha zostać musisz teraz szafiarką:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, pewnie. ;p
      Nie lubię tego określenia.

      Usuń
  3. Ja dzieki Pokemon Go przeszłam prawie 200 km w wakacje haha. Dzięki Bogu, że mam jeszcze miesiąc wolnego.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Pikny kapelutek:D
    Nie wierzę, że to już koniec wakacji... na szczęście spędziłam je całkiem produktywnie, podróżując, pisząc, czytając książki... no dobra, siedząc w Internecie też.
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Ja chce jeszcze miesiąc ;c

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem ładna stylizacja. :-)
    W Pokemon Go też bym pograł, ale mam stosunkowo stary telefon. Moda na to i tak już chyba się uspokoiła. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wakacji nie mam już od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi tegoroczne wakacje baaardzo sie podobaly, sadze, ze udalo mi sie ich nie zmarnowac :D
    co do twojej stylizacji- booomba! wprawiasz dziewczyno w kompleksy <3
    moze wspolna obserwacja? ja juz kochana, buziaczki

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że już koniec wakacji ;/ Minęły mi bardzo szybko.
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post!
    Bardzo fajnie piszesz hah ^-^.
    A co do wakacji myślę że ja dobrze je wykorzystałam, ale szkoda ze się już kończą.
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie to się wydaje, że i tak połowa nie czyta postów, a komentuje xd
    No niestety wakacje się kończą, jeszcze jak dzisiaj zobaczyłam jaki będę miała plan, to tym bardziej nie chce mi się wracać;/
    Bardzo ładna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja troszke zbocze z tematu. Tak gładko i (za)szybko czytało mi się Twoje przemyślenia..Dziewczyno piszesz niesamowicie! Napisz książkę albo coś, bądź pewna, że masz już pierwsza fanke haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i książka? Nie sądzę, choć moda wyobraźnia mówi co innego.
      W każdym razie dziękuję za miłe słowa. :3

      Usuń
  13. Już jutro szkoła :/ Świetnie to napisałaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety , wielka szkoda, ale to co dobre szybko się kończy. Ja sama nie wiem czy dobrze wykorzystałam wakacje, ale zrobiłam kilka najważniejszych rzeczy. Świetnie piszesz i bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że wakacje się już kończą, ale przecież zawsze się coś kończy.
    P.s Fajne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejne wakacje będą za rok a ten czas szybko zleci;) No i miałaś 2 miesiące laby, ja nawet nie miałam porządnego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Adorable look and photo! love it!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz ;) ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!