poniedziałek, 27 czerwca 2016

060. Euro 2016

Dziś jest 27 czerwca.
Ostatni post był 1-go czerwca.
Brawo ja. 
To przez szkołę. Niemniej jednak mamy wakacje, więc znajdzie się choć trochę więcej czasu. Trzeba go tylko dobrze wykorzystać, a raczej nie zmarnować. Oglądasz mecz? Jednocześnie możesz pograć w stare planszówki z innymi osobami lub coś narysować.

Kuba - komiks oGRYzki, odc. 33.
Porozmawiajmy o Euro 2016. Remis, remis, remis... a nie, bo wygrana. Dzięki rzutom karnym. Powiedziałabym, że Polacy dali z siebie wszystko pokazując swoją grę, klasę. Przegrali jako gospodarze, a jako goście wyszli z grupy. Brawo. Może nawet jestem dumna. Sportu (jak wiadomo) nie znoszę, ale miło się patrzy na zwycięstwa. Nie, nie jestem chwilową fanką. Po prostu Euro jest okazją, która zdarza się tylko co 4 lata. Czemu bu chociaż wtedy nie pokibicować?



Edit.
Za to Polacy przegrali z Portugalią. Cóż, nie można mieć wszystko, a i tak dali wiele od siebie. Każdy chciałaby zarabiać pieniądze prawie bez wysiłku. Oni tylko biegają za piłką, takie hobby jednocześnie z praca i z tego się utrzymują. Inni muszą ciężko pracować na życie. Życie. ;___;

20 komentarzy:

  1. ja regularnie lubię piłkę;) nasi 4 lata temu byli bardzo gościnni po prostu :) A w tym toku im nie kibicuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeżywam to tak, że przed boli mnie brzuch, a po nie mogę spać przez kolejne dwa dni :D
    Jak ostatnio Błaszczykowski przyciął bramkę to się popłakałam i nie wiem czy z radości czy przez PMS czy komentarz mojej mamy "Poparz jak Bozi podziękował"
    Słowem, mnie to kosztuje tyle nerwów, ale przynajmniej tv odpalony i się nie kurzy jak codzień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądam gdy gra Polska, ale tak pół na pół :) ale oczywiście trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądam gdy gra Polska, ale tak pół na pół :) ale oczywiście trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem sezonową fanką piłki nożnej ale jednak kibicuje Polakom w czasie Euro :).

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam piłkę nożną nie tylko oglądać, ale również grać, jako dziewczyna! Dla mnie to świetna zabawa, a z Polaków jestem nareszcie dumna, bo nie sądziłam, że uda nam się tak daleko zajść :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielka szkoda, że wczoraj odpadli i to przez karne. :( Ale i tak bardzo daleko zaszli!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nasi przegrali ale dzielnie walczyli :( pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednak wczoraj przegraliśmy :(
    I tak i tak jestem z nich bardzo dumna, ponieważ na prawdę daleko zaszli! :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem bardzo dumna z naszych piłkarzy, aleee... jeszcze nic straconego! Polacy walczą o powtórkę z Portugalią za złamanie przepisu ich bramkarza, może się uda! Oby :)


    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Media nagłośnią wszystko. Wątpię/łam, aby nastąpiła powtórka.

      Usuń
  11. Ja jestem bardzo dumna z Naszych piłkarzy. Pokazali na co ich stać i to było coś niesamowitego! Można im jedynie podziękować :)

    thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo emocjii co do euro ! Jak dla mnie Polska wygrała :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie szkoda mi naszych piłkarz, bo napracowali się i zaszli daleko. Po Internecie krąży wiadomość o tym, że podczas strzelania przez Kubę karnego, bramkarz wyszedł z bramki, a jest to niedozwolone. Wydaje mi się, że skoro sędzia już zagwizdał, nie ma raczej innego wyjść niż pogodzić się z przegraną.
    atramka.pl *klik*

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda naszych piłkarzy, lecz ja myślę, że dla nich to nie jest przegrana, bo portugalska wygrana w karnych była fuksem, dla Polaków to raczej zwycięstwo. Nie można nazwać tego porażką, bo na meczu były wyrównane siły i moim zdaniem - oni wygrali.
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem fanką sezonową, przyznaje sie. Euro wzbudza we mnie straszne emocje, a po meczu z Portugalia prawie sie rozpłakałam, należała nam sie wygrana! Gdyby nie ten Milik :/

    OdpowiedzUsuń
  16. My kibicowałyśmy im bardzo, ale to bardzo :) Nie wątpiłyśmy i zaszli tak daleko ;) Portugalia nie powinna przejść dalej :/ Polscy kibice dali na prawdę duże wsparcie i chęć do gry :)) Super wpis ! <3 A piosenka jest najlepsza ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie! Nie jestem wielkim fanem piłki nożnej, który ogląda wszystkie klubowe starcia, ale kiedy gra nasza reprezentacja... To już zupełnie co innego. A kiedy gramy już na takim turnieju, nie wyobrażam sobie, że mogłabym przejść koło tego obojętnie. :D

    Wierni fani, którzy śledzą klubowe rozgrywki mogą nazwać mnie sezonowcem, ale w końcu EURO, czy Mistrzostwa Świata odbywają się co 2/4 lata. Nie można być na "szczycie" kibicowania, tak jak teraz, cały czas. Przecież cała Polska obserwuje wszystko z zapartym tchem, a podczas meczów ulice są kompletnie puste. Miałoby tak być cały czas? :D

    Bardzo podoba mi się jak Polacy wspólnie kibicują, jednoczą się, wywieszają flagi. To naprawdę pokazuje, że Łączy nas piłka. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze, że już wróciłaś :)
    Bardzo fajny post!
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!