środa, 4 maja 2016

057.

grafika girl, tumblr, and feelings
źródło: weheartit
Matura? Phhh. 
Nauka? Phh.
Ale powodzenia tegorocznym maturzystom mogę życzyć.
Niemniej jednak te papierki nie zawsze się przydadzą. Nie zaprzeczycie chyba, że nie wszyscy po ukończeniu tego egzaminu mają pracę. No dobra, co innego po technikum. Ale liceum? Studia? Gratuluję dostania się. Po studiach? ,,(W tym kraju) Nie ma pracy dla ludzi z moim doświadczeniem". 
Nie twierdzę, że ta cała nauka nie jest ważna. Człowiek to sobie jednak z czasem uświadamia. Trzeba się po prostu najpierw zastanowić co będzie potrzebne i do tego najbardziej się przyłożyć nie ignorując do końca pozostałych przedmiotów. Czasu nie cofniesz.
Pieprzyć to.
Ja pomartwię się za rok.

20 komentarzy:

  1. Zgadzam się, że trzeba się naprawdę zastanowić nad przydatnością poszczególnych przedmiotów, kierunków, bo później będzie się coś tylko po to, by skończyć to, albo straci się czas rezygnując po którymś roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nie ma nic gorszego niż iść na studia - tylko po to żeby iść i tyle. Papierek nie wystarczy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to prawda, że w tym kraju nie ma przyszłości.
    Fajnie jak byś zmieniła czcionkę :)
    Pozdrawiam, obserwuję i życzę miłego dnia!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj uczę się dla wiedzy. Tylko matmy uczę się, żeby zdać maturę, mam nadzieję, ze misja zakończy się sukcesem :D I będę mogła iść na moje kochane, niepotrzebne studia dla jakiś przegrywów, którzy nie chcą założyć firmy i trzepać kasy.,

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post.
    Malgorzatapasekblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez sensu jest matura, bez sensu są studia. Większość ludzi po nich jak pracuje to i tak w innym zawodzie. A to co mnie denerwuje najbardziej, że na studiach są same bezużyteczne rzeczy. Siedzi się na wykładach i nie wiadomo po co się marnuje czas. Szkoda gadać!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety w dzisiejszych czasach ciężko znaleźć pracę...
    Dlatego większość młodych ludzi wyjeżdża za granicę :/

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. ja byłam w liceum w bio-chemie, poszłam na fp, a pracuję w handlu ;p z maturalnych rzeczy li ang mi się przydaje haha

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak na prawdę jeśli chcesz pracować to pracę znajdziesz :) Wystarczy nie mieć na początku nie wiadomo jakich wymagań i oczekiwań :) Bo beż doświadczenia to kierownikiem czy prezesem nikt nie zostanie :)

    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja studiowałam historię, bardzo nieprzydatną rzecz, nie pracuję w zawodzie. Ale 5 lat studiów nie żałuję. Co mam w głowie to moje. I nie chodzi mi o daty, czy nauki. Studia na państwowym,dobrym uniwersytecie uczą myśleć. I o to w studiowaniu chodzi, możesz studiować głupią historię, ale odnajdziesz się potem bez problemu w różnych sytuacjach i pracach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą, w tym kraju nie ma tak naprawdę przyszłości, yh. Bardzo mądry i przydatny post! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda to prawda- wiele rzeczy, których uczymy się w szkole potem w dorosłym życiu się nam wgl nie przydają, ale warto jednak mieć tą wiedzę w głowie dla samych siebie ;D
    https://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się wydaje, że jak ktoś jest ogarnięty to zawsze sobie poradzi, nie zależy to od matury, studiów i nauki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby prawda ale jeśli ktoś jest zaradny to się ogarnie bez względu na maturę :D
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. prawda, jednak matura jest przepustką na studia.
    Ja myślę, że to jak człowiek się zorganizuje w życiu, nie zależy od wiedzy, tylko od jego zaradności
    świetny blog!
    zapraszam do mnie ;)
    http://live-love-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. prawda, matura maturą ale jeśli źle wybierzesz kierunek tylko stracisz czas :)

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Maturkaa - nie ma w sumie czym sie przejmować :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Piszesz dość ciekawie, powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga;)

    http://dominikakrantz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!