sobota, 26 marca 2016

053. Wielkanoc again


Co ja mogę napisać? Spodziewałam się śniegu na Wielkanoc jak 3 lata temu, a tu nic. Zamiast tego dostał nam się deszcz. Niektórym akurat na święta zdarzają się te rzeczy, które nie powinny mieć miejsca. Masz piec ciasta? No problemo! Piekarnik na chwilę przed tym może się popsuć. Rodzina ma przyjechać? Przygotuj (prawie, bo przecież upiec więcej nie możesz) wszystko, a niech się okaże, że ,,oni" są chorzy. Pozostaje mi tylko...
Smacznego jajka, zdrowia i szczęścia, mokrego dyngusa, a więc podsumowując:
Wesołego Alleluja!

15 komentarzy:

  1. Dziękuję i wzajemnie :*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaś zmowa piekarników, ech.
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne, by się nie dać złośliwości rzeczy martwych, dlatego życzę Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma co się przejmować, ważne aby spędzić te święta w gronie najbliższych. Bez zmartwień i pogodnych świąt życzę!

    Obserwuje, goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że tylko ja mam takie problemy :D .Również Ci życzę wesołych świat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie dzisia śliczna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołego Alleluja! U mnie wczoraj i dzisiaj jest piękna pogoda, a więc mam nadzieję, że u Ciebie też ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nawet na Boże Narodzenie śniegu niebyło tylko ddeszcz.

    Dziękuje i wzajemnie :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też deszcz niestety
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję i nawzajem ;*
    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na szczęście nie było deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!