poniedziałek, 22 lutego 2016

049.


,,- Dziś mi się nie chce!
*po chwili*
- Dziś mi się chce!"
...czyli tekst (prawie?) rodem z reklamy.
Mogłabym pisać o lenistwie. Z jednej strony o to chodzi, ale zarazem i o coś innego. Brak czasu? A może chęci i weny? Albo siły wynikającej ze zmęczenia, które z kolei wynika z nie wyspania? No bo po co się wysypiać, skoro można czytać, uczyć się czy robić wiele innych rzeczy, a potem umierać z wycieczenia? Tak czy siak, wtedy ciężej się myśli i trudniej się skupić nawet na wykonywaniu podstawowych czynności. Dlatego też tak kocham spać.
Ale po co się do czegoś przykładać, skoro się potem okazuje, że inni nie mają do tego szacunku? Ale czy można mieć szacunek do czyjegoś bloga? Ciekawa jestem, kto dotrwał do tego momentu, a kto ignorancki trochę postukał. Przecież najłatwiej napisać tylko trochę tekstu powklejać (nie)fajne zdjęcia (często pochodzące z internetu.

grafika monday, cat, and funny

grafika reality, expectation, and grunge
źródła: weheartit

30 komentarzy:

  1. Bardzo trafna interpretacja. Całkowicie zgadzam się z pierwszym zdaniem w drugiej części...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dotrwałam do końca! :) Chyba pójdę zaraz spac, zeby się wyspac, bo juz po północy :D




    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie znoszę spać... szkoda dla mnie ,,dnia" na to. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dotrwałam! xd
    Też uwielbiam spać, to chyba moja ulubiona czynność!

    OdpowiedzUsuń
  5. tez kocham spac :)

    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. również dotrwałam :) też lubię spać szczególnie wtedy kiedy powinnam się uczyć :D
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Dotrwałam do końca. Uważam również, że bez odpowiedniej ilości snu ciężko się funkcjonuje :).
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieżko się funkcjonuje gdy się jest niewyspanym ale znowu w tym czasie można zrobić tyle rzeczy :D
    Obserwuje :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nabardziej uwielbiam spac w dzien
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba się przykładać, ale nie dla innych, ale dla samych siebie, dla własnej satysfakcji :)
    http://nataliamagdalenablog.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czcionka trochę boli :D Ale post fajny, prawdziwy, podoba mi się ta numeracja - absolutnie nie leniwa ;). Z obrazkami to prawda, z lenistwem, chęciami - jeszcze bardziej. Mi się nie chce jednego dnia nic, a w drugi spada na mnie i wena i przymus ;)

    ps. śliczna tapeta, chciałabym mieć ją w sypialni :D
    gorszysort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, niedługo postaram się zmienić.
      A teraz Cię zaskoczę. To nie tapeta, ale... blat kuchenny. :D

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spanie to najlepszy sposób na nudę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym jeszcze miała problem nudzenia się...

      Usuń
  14. Lenistwo to straszna rzecz, ale najbardziej ,,lubiana'' i spotykana u ludzi. I w tym ja XD. ,,Wczoraj mówiłeś jutro'' Reklama Nike chyba Tokio. Ale taka prawdziwa.

    http://julia-skorupka.blogspot.com/2016/02/stoj-zatrzymaj-sie-wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tą reklamę haha! VigorUp. ps. te zdjęcia są fajne :>
    Imbirkowy blog klik!
    konkurs fotgraficzny klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha , super post :D
    http://natalialukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post
    i mega podobało mi się to jak napisałaś o pisaniu komentarzy z dupy bo nawet nie chciało się komuś czytać posta do końca ;-;
    Pozdrawiam oraz obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis <3
    Zgadzam się z Tobą o pisaniu komentarzy, chociaż nawet nie przeczytało się całego posta...

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha dotrwałam ;) I nie miałam z tym problemu, bo przyjemnie się czytało :*
    Cóż, ja się ostatnio mega rozleniwiłam...Czasami mam wrażenie, że to co robię nie jest przez nikogo docenianie, ale czasami ma tak chyba każdy.
    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam spać. Jestem typem osoby, która mogła by spać cały dzień, a i tak by nie była wyspana ;)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej spanie to moje życie!
    Uwielbiam!
    Nie ogarniam ludzi, którzy są tymi 'rannymi ptaszkami' i wstają mega wcześnie.
    http://part-of2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze staram się dotrwać do końca ;) Ja mam tak, że im więcej mam do zrobienia tym lepiej mi jest się spiąć i robię wszystko nie mając dla siebie nawet chwili. Jak mam mało obowiązków to z każdym kolejnym dniem robię mniej i narzekam, że nie mam czasu, siły, itd.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dotrwałam.
    Uwielbiam spać, nienawidzę wczesnego wstawania. Teraz jestem wdzięczna, że mogę pracować wieczorami i spać rano do bólu ! Spać trzeba, bo nasz organizm potrzebuje ładowania akumulatorów na pracę i naukę w następnym dniu :)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, ja też lubię spać, tylko nie lubię jak mi się koszmary śnią :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakim problemem jest przeczytać do końca tak krótki post? A co do obrazków z internetu, ktoś mnie dawno temu postraszył że jak będę wrzucała je na bloga to zamknie mnie policja, więc dla ilustracji na blogu musiałam nauczyć się rysować... Własne obrazki czy zdjęcia są o wiele lepsze.
    Czyżbyś uważała, że czytelnicy lekceważą twojego bloga? A może tak ogólnie, olewają całą mądrość blogosfery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej to drugie. W obecnych czasach mamy niestety wysyp osób, które dopiero zaczynają. Najgorsze jest to, ze startują od tej złej strony i niełatwo znaleźć jakiś porządny blog.

      Rysowanie jest najlepsze. :3

      Usuń
  27. Ciężki temat, serio... Myślę, że to kwestia naszej motywacji :) Ja też jestem z tych, którzy lubią spać ;)
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!