niedziela, 7 lutego 2016

047. Theory of Winter... or not. Things, which nerve everyone

Miała być teoria zimy, zgodnie z tytułem, ale jednak zrezygnowałam z tego pomysłu. Chcecie o tym przeczytać następnym razem? Mogłabym powiedzieć, że czeka mnie dużo pracy i to prawda niestety. Nie chodzi tu o pracę na sobą. No dobra, może po części tak, ale nie wszystko można wszystkim wyjawić czy odpowiednio ująć.


źródło: besty.pl

Tak wyglądam, kiedy jestem zła, a ktoś jeszcze żyje do mnie mówi.

...czyli z cyklu ,,rzeczy, których ludzie nie potrafią zrozumieć które denerwują".

1. Nie podchodź do mnie, kiedy jestem zła.
Posłuchaj tej rady jeśli Ci życie miłe, a nie sądzę, abyś chciał(a) umrzeć.

2. Gdy mówię, żebyś dał(a) mi święty spokój, to wyjdź stąd.
Coś tu więcej trzeba dodać? Patrz: punkt pierwszy.

3. Utknął Ci w głowie jakiś temat?
Powtarzaj go każdej napotkanej osobie na swojej drodze. Niech wie, że cieszysz się z czegoś lub to ,,coś" Ci niesamowicie przeszkadza. Można by to ująć w dwóch warunkach: podekscytowanie i... drugie słowo mi umknęło, ale jeśli znalazłeś/aś się kiedykolwiek w takiej sytuacji, to wiesz o co mi chodzi.

4. Daj mi spać.
Ciesze się, że Ty codziennie jesteś wyspany/a, wypoczęty/a i zadowolony z tego, ale do jasnej cholery, bądź cicho, kiedy ja śpię! Nie budź mnie, bo będziesz miał(a) do czynienia z wściekłą bestią przez cały dzień. Nie po to Bóg odpoczywał 7-go dnia.

5. Nie kłam, kiedy znam prawdę.
Wtedy mam tylko ochotę głupio przytakiwać i używać jeszcze więcej niż zwykle sarkazmu. Nie robisz wtedy debilka ze mnie, tylko z siebie. Tak samo jest z obietnicami.

18 komentarzy:

  1. wiele rzeczy można się o tobie dowiedzieć. z punktem 5 zgadzam się w 100%. to uczucie gdy słuchamy kłamstw znając prawdę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, można dzięki niemu się o Tobie trochę dowiedzieć.
    Świetny gif
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Kazdy punkt jest czysta prawda! Jednak ludzie sa czesto denerwujacy. Milej niedzieli.

    http://klaudiaseko.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :) świeta prawda jak śpie to mnie nie budź :D
    Pozdrawiam Cieplutko ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytając czułam się jakbym czytała o samej sobie haha :D A ten gif jest zajebisty :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej siedzi mi zawsze w głowie temat, a właściwie tytuł piosenki, którą słyszałem, ale nie umiem jej zanucić, żeby ktoś mi powiedział tytuł i wykonawcę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym jeszcze dodała 'nie mów do mnie, gdy mam słuchawki na uszach'.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post. Już wiadomo co najbardziej cie denerwuje ;)

    Obserwuję i pozdrawiam
    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post. Już wiadomo co najbardziej cie denerwuje ;)

    Obserwuję i pozdrawiam
    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie piszesz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nic bardziej nie wkur...wia ludzi niż przedwczesna, niespodziewana pobudka. :PPP

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie lubię kiedy ktoś kłamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 4 i 5 to chyba nikt nie lubi ;p Deeenerwujące ;p

    Zapraszam na nowy post
    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. 6. Nie przeinaczaj swoich własnych słów.
    To się właściwie łączy z Twoim ostatnim punktem.
    Po prostu szlag mnie trafia, gdy ktoś wypiera się tego, co kiedyś powiedział. Żeby tylko człowiek wyszedł na idiotę, żeby udowodnić, że ktoś nie ma racji. Tylko dżuma z cholerą na takiego. Trochę a propos:
    7. To, że jesteś dorosły, nie oznacza, że możesz popełniać więcej błędów albo je lekceważyć.
    Teoretycznie z wiekiem się mądrzeje. W praktyce - ach, bo to nieważne było.

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, punkt czwarty idealnie pasuje do mojej drugiej połowy. Gotowy jest zabić za spokojny sen. Za to ja jestem bardzo cierpliwa, nawet jeśli ktoś budzi mnie co pięć minut. Może dlatego, że sama jestem okropnie hałaśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hhaha, kocham ten moment jak ktoś kłamie, a ja znam prawdę XD
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha bardzo fajne
    http://modelsperson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!