niedziela, 24 stycznia 2016

045.

Pustka. Brak weny. Nic. Znowu pustka. Cisza. To samo uczucie, co kiedyś. Nieprzenikniony chłód. 
Dobra, wychodzi tutaj dramatyczna scena, niemalże rodem z jakiegoś bestselleru, a w dodatku nieudana (jako łagodniejsze określenie do beznadziejnej), więc przestańmy. A może by tak rzucić jakimś cytatem?
To był rewelacyjny cytat, prawda? 
Ile razy zdarzają się frustrujące sytuacje, gdy spotyka się kogoś, kogo dawno się nie widziało. Nie wiesz wtedy co powiedzieć i chwila się dłuży. Potem przez naprawdę krótki czas to wspominasz, ale czas mija i... i tak się nie przejmujesz. No bo czym? Życie, ludzie są różni.
Przykład drugi? A niby po co? Da Ci to coś? Nie. Nauczy Cię czegoś? Nie. I tak większość ma w dupie kupie gdzieś to, co robisz. Po co się przejmować innymi albo czymś co minęło? Było, minęło. Trudno, trzeba żyć dalej. Ludzkość od zawsze i zawsze będzie popełniać błędy - to nieuniknione.






Płaszcz/coat: Berhska
Sweter/Sweater: House
Leggins: H&M
Glany: 

18 komentarzy:

  1. Dobrze napisane!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przychodzi mi tylko na myśl genialne "Changes" Savorettiego. Więc tylko zacytuję.

    Nikt nie wie,
    Nikogo to nie obchodzi,
    Czy żyjesz, czy daremnie umierasz,
    Nikt nie wie,
    Nikogo to nie obchodzi,
    Skąd pochodzisz,
    Życie to mała gra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety jest tak jak piszesz... mało kto się przejmuje innymi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat idealny. I prawdziwy. Bo i po co?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, nic więcej dodawać nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten cytat mnie rozwalił.
    Leże na podłodze i mam wszystko w dupie x"D

    OdpowiedzUsuń
  7. cytat idealny :D
    Mam wrażenie,że pisząc ten post byłaś wkurzona albo smutna,zła lub coś sobie przypomniałaś...możliwe,że było całkiem przeciwnie :D. Musiałam napisać to co uważam hahaha :D


    Pozdrawiam!


    http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytat zaiste zacny:D
    Mam coś takiego, że gdy spotykam dawno niewidzianego znajomego, to nie wiem, co powiedzieć, czuję się niezręcznie. Tak jakoś... nie ma o czym gadać. Gdy opuściłam podstawówkę, zaskoczyło mnie, jak szybko zapomniałam o niektórych osobach, jak stały się dla mnie obcymi oraz jak szybko przestało mi ich brakować. Mówię tu oczywiście o zwykłych znajomych, o naprawdę bliskich ludziach się nie zapomina:)
    Ja się przejmuję tym, co minęło, często czuję wstyd z powodu moich dawnych wybryków, chociaż już tylko ja o tym pamiętam. A życie toczy się dalej i muszę w końcu przestać się zamartwiać.
    Pozdrawiam!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie warto dodać "nie przejmować się osobami, które dla nas nic nie znaczą", bo rodzina i przyjaciele to troszkę inna bajka. Przynajmniej dla mnie. :)

    Mój blog | Mój fanpage | ROZDANIE: zegarek

    OdpowiedzUsuń
  10. No niezły cytat.
    Kiedy spotykam jakiegoś dawnego znajomego, to zazwyczaj jest bardzo niezręcznie :/

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnego dnia nikt nie będzie o nas mówił, być może pamiętał. Powinniśmy czerpać z życia garściami, a nie bać się cudzej opinii. Czas przemija, pewne sprawy zostają w tyle i niech tam zostaną bo po co je wyciągać?
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze napisane :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, świetnie i pomysłowo napisane :O
    W ogóle mega pomysł na posta!
    Pozdrawiam,
    ♥Kaliope♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludzie sie interesują tym czym nie powinni :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!