wtorek, 29 grudnia 2015

042. When the year ends...


Ho, ho, ho! Nikt nie zawołał w te święta. No dobra, niech Ci będzie, że dziadek z nadwagą w czerwonym ubraniu z reniferami (albo i bez, bo istnieje teoria, że miał również elfy) istnieje. Właśnie... jak po świętach? Brzuchy zadowolone, że tak spytam? Na jak długo macie dość czegoś? Trochę Liczyłam na to, ze zima nas zaskoczy i śnieg pojawi się w święta choć na małą chwilę. I dupa. Ani widu, ani słychu jak to mówią niektóre babcie. Cóż, trudno. Przynajmniej Boże Narodzenie nie było jakieś złe i nawet na zdjęcie załapał się... właśnie, kto? Zgadniesz?
Wypada świętować nadchodzący Nowy Rok. Macie może jakieś plany?
1. Jedź na Sylwester z Polsatem, TVN lub inną telewizją.
Najlepiej namów do tego przedsięwzięcia znajomych, aby nie być tak całkiem sam. A jeśli ich nie masz lub brakuje Ci środków na dojazd czy mieszkasz za daleko to pozostaje Ci punkt 2. Jednak o ile jest przeciwnie to życzę powodzenia, aby Cię nie zgnietli tam, bo na pewno będzie niezły tłok.

2. Spędź Sylwester z telewizją TVN, Polsat lub inną.
Każdy ma w domu telewizor... chyba. No, gorzej jeśli masz nieopłacony prąd i Ci odcięli. Trudno (patrz: punkt 3).

3. Zaproś znajomych na noc i świętujcie razem.
Kupcie przy okazji fajerwerki, żeby móc co podziwiać. Tylko staraj się nie stracić głowy przy ich odpalaniu albo przynajmniej palca. 

4. Napij się ze znajomymi.
Brak ich lub wyjechali? Sam(a) też możesz. Wypij choćby szampana. A skoro rodzicie Ci nie pozwalają to chociaż wypij piwo bezalkoholowe. Tego też nie możesz? Piccolo lub jego podróba. Nie gadaj, że tego również Ci zabroniono.. Woda. Woda powinna Ci wystarczyć. Przecież trzeba dobrze rozpocząć Nowy Rok, prawda? Postaraj się nie przesadzić - chyba, ze chcesz być na kacu.

5. Idź na dyskotekę lub gdzieś wyjedź.
Potań, wyszalej się, poznaj nowych ludzi i napij się z nimi. ALE uważaj, żeby nie mieć we wrześniu następnego roku niespodzianki lub coś stracić.

6. Idź spać.
Przynajmniej wypoczniesz. Racja, miej wszystko w głębokim poważaniu. Nie stracisz ani złotówki czy innej waluty, a wypoczniesz sobie.

A Wy jak spędzacie Sylwestra? Szczęśliwego Nowego Roku! 

29 komentarzy:

  1. Mam zamiar poleniuchować trochę z moim chłopakiem przy smacznym jedzeniu i dobrych filmach ;) Niby nic specjalnego, ale i tak bardzo się cieszę!
    Mam nadzieję, że Twój Sylwester będzie bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to z koleżankami :))) Fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja idę pod ratusz i tam w moim mieście będzie niezła impreza! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja spędzam z przyjaciółmi, licze na świetną zabawę i zycze tego samego tobie :* Zapraszam do mnie !
    http://oliv-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja będę oglądać koncert na dwójce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne pomysły. ja lecę do znajomych i będzie pewnie świetnie!
    ładny wygląd bloga, ale czcionka mi się za nic nie podoba, ciężko się czyta.
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Post mnie rozbawił, powiem szczerze :D
    Twój sposób pisania jest świetny, "blog ironią pachnący" idealnie tutaj pasuje ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku~
    Pozdrawiam~

    http://jakpieszkotem-amozeniekoniecznie.blogspot.com/2015/12/12-krakowski-bieg-sylwestrowy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahha, dobra rada, żeby pójść spać :D Mnie święta zleciały w niesamowitej atmosferze, z czego bardzo się cieszę, a sylwestra spędziłam z chłopakiem ;) WSZYSTKIEGO DOBREGO!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne pomysły :) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Ja sylwestra spędziłam z rodziną w tym roku wyjątkowo ! Życzę szczęśliwego nowego roku

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post moj sylwester to tylko rodzina czyli najbliżsi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja sylwestra spędziłąm z chlopakiem i było najlepiej <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja szczerze od razu po północy poszłam spać.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga
    i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam i życzę
    wszystkiego co dobre w Nowym Roku!!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post o raz blog :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hhaha, i ten 3 punkt :)
    Ja w sumie byłam na domówce ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miałam Sylwestra z książką i Pretty Women :)
    Wspaniałego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tam w nowym roku??
    Masz jakieś konkretne plany?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja Sylwestra spędziłam z dwoma koleżankami, kameralnie, ale było naprawdę zacnie. Piłyśmy Piccolo, bo nieletnie jesteśmy, a smak i zapach piwa, nawet bezalkoholowego, potwornie mnie odpycha, z tego co wiem, dziewczyny też;) Fajne powitanie Nowego Roku, w dobrym towarzystwie.
    Świetny post, zwłaszcza rozwalił mnie podpunkt z napojami:D
    Pozdrawiam ciepło,
    P.

    OdpowiedzUsuń
  23. JA spędziłam w domu z najbliższymi, jednak północ przespałam bo na drugi dzień do pracy. Może następny będzie bardziej imprezowy :)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja spędzałam sylwestra ze znajomymi i było super <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Post jest super napisany! Bardzo luźny i naturalny. Zgaduję, że na zdjęciu jest (Twój) kotek :)
    Ja swojego Sylwestra spędziłam razem z babcią, ciociami oraz wujkami. Było nam bardzo wesoło :) Fajerwerków również nie zabrakło.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://megaaan-esieek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudny blog! <3
    Świetne zdjęcia i wpisy! Genialne! ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Śnieg niestety nas nie zaskoczył w święta, ale za to w Nowy Rok dał się we znaki. Sylwester na Wrocławskim rynku zawsze spoko, ja jednak wolę w cieplejszych klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja swoje plany na sylwestra spełniłam i spędziłam go świetnie ze swoim chłopakiem.
    Życzę szczęśliwego, nowego roku 2016 :)

    NOWY POST-ZAPRASZAM!♥
    Pozdrawiam Ciepło! :)
    ~ Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!