niedziela, 8 listopada 2015

037. Is it Christmas?

,,- W gwiazdach jesteśmy sobie zapisani.
- W dupie jesteśmy sobie zapisani!" <3

grafika Cookies, winter, and food
(c) weheartit.com

Dzisiaj - reklama świąteczna Coca-Coli, podczas oglądania pewnego filmu w tv. 
Wrzesień - świąteczne słodycze w Kauflandzie (m.in. kalendarz adwentowy Ritter Sport czy 0,5 kg mikołaja z czekolady).
Październik - świąteczne słodycze w Lidlu i reklamy filmów, których premiera w obecnym miesiącu również będzie związana z tym tematem.
Listopad - w piątek uświadomiłam sobie, że za miesiąc Mikołajki. Snapy w sklepach ze świątecznymi rzeczami, akcesoriami.
Znowu zaczyna się paranoja i zamieszanie związane z poszukiwaniem prezentów. Nawet w tv są już pierwsze świąteczne filmy, chociażby na Polsat Film. Co prawda, Piernik Staropolski powinno sie już zrobić albo przynajmniej wkrótce go zacząć, bo trochę poleżeć musi.
Ale czy mi się wydaje czy tylko mam takie wrażenie, że rok temu (jak i wcześniejszymi laty) te wszystkie reklamy itp. pojawiały się już jakoś w październiku? Tylko czekać, aż Polsat znów wyemituje Kevin'a.
Mniejsza z tym. Generalnie mi to nie przeszkadza, ale mimo dla niektórych może to się wydać za wcześnie. A może ja po prostu nic jeszcze nie zauważyłam w październiku (no oprócz słodkości w sklepach)?
Ludzie, ubierajcie choinki i kupujcie prezenty (+ składniki na dania i wypieki), bo Święta już za (ponad) miesiąc!


I pomimo tak długiej ilości czasu która szybko zleci chyba obejrzę ten film, bo pierwszej części nigdy nie oglądałam.

Ale nie powiem... Oni rozwalili system. Sierpień i publikacja teledysku jak i piosenki do powyższego filmu.

15 komentarzy:

  1. A dziękuję bardzo że uświadomiłaż mi że za miesiąc mikołajki. Jakoś w tym roku nie zauważyłam tego wielkiego bum na świeta już teraz. Chyba za mało przebywam w sklepach i nie oglądam telewizji. Aż sobie puszczę Last Christmas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd ten cytat z początku wpisu? Heh.
    Listy do M.? Próbowałam rok temu, nie udało się przebrnąć. Jakoś już nie lubię świątecznych filmów. Ogólnie święta są do bani i trochę mnie nachodzi depresja, kiedy pomyślę, że został miesiąc... Serio.
    Ale nie ma co narzekać. Jakoś się przeżyje, nawet bożonarodzeniowe reklamy. One przecież zawsze są irytujące, niezależnie od tematyki.

    Trzymaj się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. aj za wcześnie, za wcześnie!
    Szczególnie, że niszczą dziecięce marzenia, głupimi reklamami, że to rodzice kupują prezenty, trzeba wziąć kredyty, etc :(
    dla mnie dosłownie: tydzień wcześniej niż mikołaj i starczyłoby! Każdy by tego wyczekiwał, a nie.. :(
    Choć wtedy dużo mniejszy utarg pewnie..!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądanie świątecznych rzeczy w sklepach i tych wszystkich dekoracji nastraja mnie co roku w dobry nastrój ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubek mnie zachwycił!
    Ojeja, uroczy i boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedługo motywy świąteczne zaczną pojawiać się już w wakacje. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha ja mieszkam w aka, gdzie nie mamy telewizora za co jestem wdzięczna bo bym się chyba posikała na tą reklamę. Co roku mam wrażenie, że sklepy tylko się ścigają kto pierwszy wystawi żarcie świąteczne :) A kaufland to mnie we wrześniu zszokował ( co prawda przyznaję bez bicia... sięgnęłam po mikołaja czekoladowego, ale to był impuls, powstrzymałam się i go nie kupiłąm xDD). Oby tylko do prawdziwych świąt, nikomu się nie przejadły :<

    OdpowiedzUsuń
  8. A ze mnie się wkoło troszku przyjaźnie śmieją, bo odkąd czuję święta to jestem jeszcze bardziej pokręcona. :D Cieszyłam się jak pogibana, gdy na początku (?) października w Lidlu przy szkole pojawił się świąteczny regał. Od ubiegłego tygodnia wszystkie moje płaty mózgu krzyczą : ŚWIĘTA. :D Dla mnie one mogłyby być przez cały rok, więc ja tam się cieszę. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zauważyłam, ze już wszędzie mówią o Świętach..


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj w Pepco złapałam świąteczne majtki. Kolejka do kasy była długa, a ja tak stałam w ręku z majtkami w śnieżynki w opakowaniu w kształcie św Mikołaja i mnie olśniło: "Stoisz w 15 metrowej kolejce, trzymając tylko świąteczne majtki, których i tak na razie nie będziesz nosić, bo ani świąt nie widać, ani śniegu".

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi to też specjalnie nie przeszkadza, jednak tak wypowiadając się ogólnie, moim zdaniem trochę się za bardzo pospieszyli z budowaniem tej świątecznej atmosfery, do świąt już wszyscy zdążą się tym przejeść :P
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha jak co roku okres świat będzie trwał 3 dni a przygotowanie oglądanie reklam itp jakieś 2 miesiące. Lubię święta ale co roku jestem rozczarowana bo po obejrzeniu juz wszystkich możliwych dekoracji filmów i reklam jaka jest radość z samych świat ?!
    Buziaki ;*
    Aspolecznee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. UWIELBIAM KLIMAT ŚWIĄT!
    Jak dla mnie może zacząć się już w październiku :D
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie wkurzają te reklamy. Przecież jest ponad miesiąc do świąt... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, u mnie jakoś nie jest tak bardzo świątecznie, pewnie z powodu braku śniegu (ech). Ale ja bardzo lubię klimat Bożego Narodzenia, nawet te kiczowate elementy *laaast krismas, aj gejw ju maj hart!*, więc nie przeszkadzałoby mi to już teraz, w listopadzie.
    Chwała!
    B.

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!