sobota, 31 października 2015

036. Halloween is here


Znowu Halloween. Znowu minął rok. Kolejny. Amerykańskie święto staje się coraz to popularniejsze, bo już prawie każdy o nim wie.

Już nie będę pisać o popadaniu ze skrajności w skrajność, bo o tym wspominałam w zeszłym roku. Chodzi o to, żeby się bawić. Nie wiem czy nazwałabym Halloween świętem, ale na pewno podoba mi się ta amerykańska tradycja. Tylko, że u nas nie przygotowuje się wszystkiego już miesiąc wcześniej, bo po co?Ale co zrobić, kiedy nie wiesz co ze sobą począć w ten dzień?

1. Przebierz się i zbieraj cukierki...
...potem zjedz je wszystkie na raz, ale nie miej do mnie pretensji, że boli Cię albo albo wystąpiły jeszcze gorsze dolegliwości.

2. Jeśli nie chcą Ci dawać słodyczy, zrób im psikusa.
Obrzuć ludziom domy zbukami albo papierem toatetowym (tak jak to robią w amerykańskich filmach).

3. Zamów sobie w necie amerykańskie słodycze.
Skoro ich zbieranie wypaliło to jakie masz wyjście? Wtedy przynajmniej się lepiej poczujesz! I możesz wrócisz do punktu 1.

żródło: dis411.net  
4. Stwórz swój odpowiednik Halloween jak Doofenshmirtz.
Pamiętaj, że wątpliwe, aby jego nazwa i zwyczaje rozniosły się w jeden dzień i wszyscy wraz z Tobą go zaczną obchodzić, ale przynajmniej nie będziesz siedział(a) smutno na du... tyłku. A nie, czekaj, będziesz... ale przynajmniej coś wymyślisz.

5. Obejrzyj horror.
Najlepiej o facecie, który łączy ludzi i robi z nich ,,Ludzką Stonogę". Tylko nie jedz przy tym... chyba, że chcesz puścić pawia. I nie polecam również tego oglądać na kacu. Albo takiego ,,Kalun'a" o demonicznym kostiumie zabawiacza dzieci, który je potem zabija. Tak w skrócie.

źródło: wikia.com
6. Przebierz się.
Biorąc oczywiście przykład z naszego bohatera. Może postraszyć chociażby rodzinkę?

żródło: wikia.com
7. Idź na Halloween'ową imprezę...
nawet jeśli nikt Cię nie zaprosił. Zawsze jest szansa, że kogoś poznasz. Chyba, że najesz się czosnku i przebierasz za łowcę wampirów.

8. Jeśli boisz się horrorów, obejrzyj kreskówkę.
Kreskówki też Cię przerażają? Wybierz bajkę! 
A wracając do kreskówek...


9. Wytnij dynię.
Tylko uważaj na palce. Najlepiej może poproś kogoś innego, aby to zrobił za Ciebie. Ewentualnie możesz ugotować zupę dyniową czy upiec ciasto z tym warzywem.

10. Zaproś kogoś...
z kim będziesz mógł/mogła posiedzieć i pogadać, obejrzeć coś, a może nawet wyjść na miasto czy wieś. Pamiętaj, zeby była to osoba, która potrafi wszystko schrzanić i ma stracha przed obchodzeniem tego święta.

22 komentarze:

  1. Fineasz i Ferb jak dawno tego nie oglądałam. A cukierki zjadłam w piżamie hiohio ^^
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obchodzę Halloween, ale nie mam nic do tego święta :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pomysły na halloween. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy Halloween! :)

    Dobrej Nocy! :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chodzenie po domach i zbieranie cukierków uważam za zwykłe chamstwo. Nie wiem dlaczego.. Nigdy tego nie robiłam i nie zamierzam .
    Mimo to uważam Halloween za dobrą zabawę, jeżeli chodzi o spotkanie się z przyjaciółmi i urządzenie małego przyjęcia. :)
    No i przebieranie się <3.

    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbieranie cukierków to niezła zabawa, polecam ją każdemu na przyszły rok ;) Można się nieźle obłupić ze znajomymi !!
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I to jest pomysł! Szkoda, że w Polsce nie jest to tak popularne :) Z chęcią pobawilabym się ze znajomymi, a zamiast tego słucham o tym, że odwracam się od Boga, blahblahblah.
    Buziaki i zapraszam do mnie - smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowy post :)
    W Polsce z roku na rok jest to coraz bardziej popularne . Mamy swoją małą Amerykę w Polsce . Za rok będzie to jeszcze bardziej rozpowszechnione :)
    Zapraszam do siebie orchixn.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, Fineasz i Ferb, jak dawno ich nie oglądałam, mieli zawsze świetne piosenki, a Pepe Pan Dziobak był super tajnym agentem. Ah, te czasy.
    Zbieranie cukierków musi być fajne, chciałabym kiedyś spędzić Halloween z prawdziwego zdarzenia, to byłoby coś.

    http://ellalithcapricorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś nigdy nie przepadałam za tą bajką, czy tam kreskówką.. :DJedynie Pan Dziobka był fajny :D
    Halloween to dla mnie neutralne święto ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post! Lubie patrzeć na przebrania innych ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog!
    Czekam na kolejnego posta! *-*
    http://ksiezniczka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I moje zapalenie płuc zepsuło cała zabawę :(

    OdpowiedzUsuń
  15. nie obchodzę, ale twoje porady są genialne, przy sklepie z zagranicznymi słodyczami, wymiękłam i się oplułam xDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy nie chodzilam po domach i nie zbieralam cukierkow raczej co roku maluje sie - ale i tak to szybko zmywam bo nie lubie xD I siedze ze znajomymi badz sama i ogladamy jakies filmy, jemy dobre rzeczy .. takie Halloween jest swietne! A porady super :D
    MEGA WYGLAD BLOGA! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  17. Te punkty pokazały mi jak bardzo bez, sensu jest to "święto". A więcej na temat mojej opinii znajdziesz w poście na moim blogu.

    niutta.blogspot.com
    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezły poradnik tylko szkoda, że czytam go po Halloween xdd Ja zbierałam cukierki tylko raz, bo teraz jakoś nawet nie chce mi się wychodzić z domu gdy jest tak ciemno i zimno :|

    milkyalpaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudownie wycięta dynia. Super pomysł na post!
    Ja w halloween chodziłam po domach. Też tak jak ty nie uważam że to święto, zacz zabawa. Nie wiem czemu inni biora to tak na poważnie.
    zapraszam: http://sweetchilisweet.blogspot.com/2015/11/photo.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Hah, kocham nutkę sarkazmu :)

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!