czwartek, 29 października 2015

035. Halloween is coming!

cat, Halloween, and pumpkin image
(c) wehearit.com

Gdzie nie spojrzysz - tam dynie. Duużo dyni. W sklepach na promocjach, na targach pewnie też ich masa. Nie tylko po to, aby zrobić z nich pyszną, zupę dyniową czy ciasto, ale również dla pewnej daty.
Czarne koty... i w ogóle koty. One są wszędzie. Łażą swoimi drogami - nikt nie wie gdzie i po co. W domu ocierają się o nogi i nie raz proszą, aby (dać im jeść) i się z nimi pobawić. No i oczyszczają Ci dom z myszy czy szczurów, a ewentualnie chomików.
Horrory, które mają za zadanie nie raz wystraszyć i zmrozić krew w żyłach. Szkoda, że większości to nie wychodzi.
A co z wampirami, zombie, duchami i innymi poza ziemskimi stworzenia? Nie twierdzę, że nie istnieją, ale nie radzę z nimi zaczynać. Chyba, że chcesz pić krew innych i nie móc jeść ludzkich pokarmów, ale mózgi. No i wolno łazić (a właściwie włóczyć się), co może być powodem spóźnienia na autobus.
*tutaj jeszcze pojawią się zdjęcia*

17 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam Halloween, jest tak mrocznie i jest super atmosfera

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co jest super w mroczności? 1 listopada obchodzone jest w Polsce Święto Wszystkich Świętych, nie ma "święta Halloween". Jest tyle pięknych tradycji polskich, które uczą kreatywności, szacunku i mają w sobie tyle radości, jak choćby andrzejki, kolędowanie w strojach kolędników, a wypierane są przez komercję.

      Usuń
  2. hallowen samo w sobie jest fajne gorzej jak niektórzy z nim przesadzają:D

    OdpowiedzUsuń
  3. You are putting a good contain on this blog on regular basis. I like this. Have a look on my movies blog. Where I got 10000 visit per days after working 6 months on my blog http://guruofmovie.com. Hope you will enjoy my blog contain.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam halloween! mieszkam w Anglii tam halloween jest większe x2 XD


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię halloween, tylko to kwestia tego czy je się obchodzi czy nie. U mnie nie za bardzo mieszkańcy lubią takie święto.. No ale było się kilka razy i przyznam, że bardzo byłam zadowolona!

    Milky Alpaka BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Halloween to swietny czas , dla osób lubiących stracy na lachy itd :)
    Ja należę osobiście do tych osób :)
    Aczkolwiek szkoda że w moim mieście nie jest obchodzone ono tak jak w Usa :/
    Zapraszam do siebie orchixn.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Halloween to fajna zabawa, nie mam nic przeciwko. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Halloween :)
    xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście uwielbiam hallowen, sama mam zamiar się dziś przebrać i iść na tematyczną imprezę, na pewno zapamiętam dobrze ten dzień ;)
    Zapraszam do siebie
    http://noweterenymigreny.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Halloween :) Dziś pewnie jakiś horror obejrze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie obchodzę tego święta :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie obchodzę tego święta ale kotki są urocze w dyni

    zaobserwowałam i liczę na samo http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem szkoda, ze nie obchodz sie w POlsce Halloween (chociaż sie to zmienia). Ja nie uważam to za święto pogańskie, tylko za dobrą zabawę. I ja na cmentarz chodzę kilka razy w roku, a nie raz na rok. :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię nastrój halloween, fajna zabawa szczególnie przebieranie dla dzieci ;) Sama robiłam kiedyś halloween party
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nigdy nie obchodziłam halloween i nie mam zamiaru. Nie kręcą mnie takie "święta" i szczerze, może to dziwne, ale wolę nasze refleksyjne święto zmarłych i wszystkich świętych. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście bardziej jestem z boku jeśli chodzi o Hallowen lubię popatrzeć na charakteryzację osób w nim uczestniczących.
    Bliżej memu sercu jest nasza Polska tradycja tak jesteśmy nauczeni od dziecka ;-)
    Tutaj w Holandii gdzie mieszkam 31 października jest obchodzone Hallowen ludzie swietnie wcielają sie w rożne postacie z filmów z horroru.
    Warto to choć raz zobaczyć ;-)
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!