czwartek, 22 października 2015

034. Hello, I'm lazy

























Czasami naprawdę ciężko się za coś zabrać.  Szczególnie wtedy, kiedy do zrobienia masz sporo lekcji albo... nawet jak ich tak sporo nie jest. Spanie... Od poniedziałku do piątku - zombie. Weekend? Wstajesz, patrzysz w stronę okna... oślepiające światło. Po co wstawać? Śpij dalej! Problemy urodzonych tylko w niedzielę? Nie sądzę, ale jestem jedną z tych osób.
I tak krótko i leniwie kończę ten wpis.
Brakuje Ci motywacji? Idż spać, bo w 90% przypadków i tak nie przychodzi.








Sweterek: Berhska
Bluzka: Stradivarius
Jeansy: House
Botki: House
Torebka: Pimkie

22 komentarze:

  1. A to może ja pójdę spać bo własnie jestem w trakcie pisania sprawozdania z wycieczki klasowej i zamiast pisać zdobywam internety. :)
    http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten post idealnie odwzorowuje mój codzienny stan. I ten brak motywacji... Zwykle to właśnie robię, idę spać, jak jej brakuje. Tym razem jednak napadła mnie wena na pisanie i, zamiast się uczyć albo lenić, usiadłam przed laptopem.
    Zdjęcie z jabłkiem jest takie artystyczne. :D

    Trzymaj się ciepło. I motywacji! mimo że sama jej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy ma czasami gorszy czas, a ta pora roku nie sprzyja ambitnemu działaniu... :-) To jednak minie!
    Śliczna z Ciebie dziewczyna, do twarzy Ci strasznie w tych okularkach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, no to mnie podniosłaś na duchu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio chodzę totalnie niewyspana, rano zrywam się wcześnie (nie ma to jak wstawać o 6 coś tam, żeby tylko zdążyć na technikę. Technikę! Nie matmę, nie polski! Technikę! Ach, bulwers.), a w nocy nie mogę zasnąć. Co za los.
    Fajne drzewo :D
    B.

    OdpowiedzUsuń
  7. Codziennie czuję się jak zombi no może z wyjątkiem wakacji, w które mogę sobie konkretnie pospac :D
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjecia! *,* O tak, najlepeiej spać i nic nie robić. Zrobić sobie taki leniwy dzień. :P
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia , jesteś taka ładna :)
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz. Ja chyba pójdę spać! :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten post świetnie opowiada o moim życiu, już od dłuższego czasu tak mam. Powrót ze szkoły -> spanie, a jak nie spanie, to leżenie i oglądanie serialu. Po co odrabiać lekcje w domu, jak można na szybko w szkole, na przerwie? Ciągłe zmęczenie, przed pójściem spać tym własciwym wypita kawa, nie można zasnąć. Nocny tryb życia wręcz. :D
    Pozdrawiam :)

    http://ellalithcapricorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli nie tylko ja ostatnio nie umiem funkcjonować? Piona!
    Zdjęcia są naprawdę cudoowne!!

    Milky Alpaka Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie z jabłkiem świetne! Nie wiem co w nim jest takiego ale bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie poszłabym spać ale niestety..nauka, nauka i jeszcze raz nauka.
    Świetny post, blog również.
    Zapraszam do mnie.
    http://marta-zurawska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia :).
    Co do postu - najgorsze jest w weekend wybijanie się z rytmu! Im więcej śpi się w weekend tym gorzej jest w tygodniu, sprawdziłam :D.
    Pozdrawiam i zapraszam :-) (klik)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurde, ale z Ciebie szprycha :D A to zdjęcie bokiem ostatnie mega<3 W takim razie idę spać , dzięki za poradę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojejku, żeby tylko nie przespać całego życia :C

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!