niedziela, 20 września 2015

032.

Old books
(c) weheartit

Żyję. Jestem chora, ale żyję. Kto również przeziębiony? Mniejsza z tym.
W końcu prawie mamy jesień. Nic dziwnego, ze większość ludzi choruje. Dziwne natomiast jest to, że tym razem mogłabym nie jeść nic (ukochany ból gardła <3), choć mając gorączkę ciągle jestem głodna. I to uczucie pękającej głowy, kiedy nie masz na nic ochoty. Dodatkowo ostatniego września mam egzamin z francuskiego, a do tego dochodzi nadrabianie materiału z innych przedmiotów. Cudnie. :') Dlatego też, może mnie nie być do końca tego miesiąca.

Jak miło, że nowi znajomi mają podobne zdanie. Albo ten moment, kiedy gadasz sobie przed szkoła z koleżanką, w dniu w którym ma być Twój pierwszy w tej innej, a okazuje się, że macie dokładnie takie same twierdzenia. Ale no nic, kontakt można utrzymać. Właśnie... kontakty. 
Między niektórymi ludźmi wywiązują się z czasem niesamowite relacje, które mogłyby trwać aż do śmierci. Już kiedyś pisałam, ze nienawidzę fałszywych osób... one są po prostu śmieszne. Ale tu mi nie o to chodzi. Powiedzmy tak - jedna strona nic do drugiej nie ma, a ta druga śmieje się z pierwszej, ale twierdzi, że gdyby tamta druga się odezwała, to mogłyby pogadać. #FuckingLogic Dobra, nie mi wnikać. 

Tak dla przypomnienia, że żyję. I nie spodziewałam się kilku(nastu) obserwatorów od ostatniej notki - dzięki, miło. I to bez żadnych głupich i pustych wymian! Także... życzcie mi powodzenia.

Możecie mi zadawać jakieś pytania, bo może jednak zdecyduję się na spóźnioną urodzinową notkę...







Swe(a)ter: House
Trousers: House
Platformy/platform shoes: Pull&Bear
Choker: internet 

32 komentarze:

  1. Wracaj do zdrowia! :) Też mialam przeziębienie przez oststani tydzień, ale jakoś dałam radę chodzić do szkoly. Bylo trudno. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Również przeziębiona, żółwik! A do tego masa projektów, uczenia i wszystkiego, od czego jeszcze bardziej boli głowa. Podwójny żółwik.

    Miałam tego typu przyjaciela. Ów pan co jakiś czas delikatnie sugeruje mi, że chce wrócić do fałszywej relacji. Na szczęście mam go w tyle i bardziej szczerych znajomych też znalazłam.

    Co do urodzinowego wpisu, to chętnie poczytam, jak wszystko Twoje. Tylko co byś w nim napisała? I jakie pytania?
    Jak widać, choruję - nie myślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania miałyby być od Was. ;D Nie ma to jak robić urodzinowy wpis miesiąc później, nie?
      I tak się własnie w tym zastanawiałam...
      *nad tym

      Usuń
    2. To mogę Ci parę zadać! :D
      *ma tyle nauki, wypracowań i wszystkiego na jutro, że robi wszystko, byleby nie robić tego, co powinna*
      1. Jakie jest Twoje ulubione wydarzenie historyczne?
      2. Jak opisałabyś niebo niewidomej osobie?
      3. W co wierzysz i jaki dobry powód masz do tego?
      4. Co odróżnia Cię od rówieśników?
      5. Jakie jest Twoje ulubione powiedzenie bądź cytat?
      6. Czy często używasz sarkazmu na co dzień? Dlaczego?
      7. Co najbardziej pozytywnego przydarzyło Ci się w ciągu ostatniego roku?
      (co ja mam ostatnio z tym optymizmem...)

      Usuń
  3. Życzę powrotu do zdrowia! Post jak zwykle cudowny ( ach i te sarkazmy - uwielbiam takie czytać! :D )
    Pytania:
    - Co najbardziej lubisz oglądać? ( filmy, seriale, teleturniej itp. ? )
    - Ulubiona pora roku?
    - Podaj twoją największą zaletę
    - Wolisz cukierki czy czekoladki ?

    milkyalpaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem przeziębiona, zatem zdrówka życzę :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie dam i nie zachoruję! :P A Tobie życzę powrotu do zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy chorzy z moich znajomych ._.
    Ja jestem przeziębiona a i tak mnie do szkoły targają



    julalou-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też przeziębiona! a mam jeszcze wakacje! trzymaj się i do zdrówka wracaj :*

    Paint it blonde - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeziębienie w jesieni jest najgorsze - wiem coś o tym... Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szybkiego powrotu do zdrowia życze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracaj do zdrowia!
    http://vxpvx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia, jestem nimi zachwycona! Zdrowia życzę :)
    http://sylvviusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę zdrówka i trzymam kciuki za egzamin z francuskiego! Poza tym wierzę, że dasz radę szybciutko nadrobić zaległości ;) Trzymaj się zdrowo!
    I czasami zerknij do mnie, wróciłam do blogowania ;)
    http://life-fashion-creation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post, wracaj do zdrowia :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/260915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się bardzo twoje rozmyślania, tylko powinnaś bardziej skupić się na jednym temacie, bo troszkę gubiłam się czytając ;)
    Wracaj do zdrowia! ♥

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo zdrowia Ci życzę :) Jedz dużo owoców to szybciej dojdziesz do siebie :p
    Ja póki co się trzymam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pusheen na nagłówku! ♥ też jestem przeziębiona ale studia nie wybierają, chlip :c

    OdpowiedzUsuń
  20. lacze sie w bolu :<

    OdpowiedzUsuń
  21. To dużo zdrówka w takim razie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama też wylądowałam na zwolnieniu xD
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Nie lubię tej pory roku.
    Fałszywi ludzie też mnie czasem śmieszą....a najbardziej, kiedy dzień wcześniej osoba, która obgadywała koleżankę, na drugi dzień jest jej najlepszą kumpelą...
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdrowia przede wszystkim ! Świetny post! Bardzo podoba mi się twój blog i postaram się wpadać częściej :) A tymczasem zapraszam róznież do siebie MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Żebyś szybko wróciła do zdrowia.
    A tutaj kilka pytań :
    Ulubiony kraj ?
    Ulubiony zespół ?
    Ulubiona piosenka ?
    Ulubiona książka?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D zaczytana-ita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrowia;) Ludzie fałszywi będą nas otaczać na każdym kroku taki mamy już klimat;). Jednak zawsze znajdą się osoby które dobrze nam życzą.;)


    http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdrowia :)
    Gratuluję osiągnięć na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jestem troszkę przeziębiona,ale też daję radę :D
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!