czwartek, 18 czerwca 2015

023. May/Summer is coming

Ta ta ram ta tam. *far-fa-away* czy jakoś tak było w Shrek'u

(c) by me, takie coś na powrót do robienia grafiki

Miałam zrobić nudne podsumowanie maja jak jest na wielu blogach ale w połowie czerwca? Dzięki szkoło. W każdym razie nareszcie się można wyspać. Przynajmniej mogę być z siebie prawie dumna jeśli o oceny chodzi. Je ne parle pas francais. Pogadamy? Bo lepiej mi idzie niż angielski teraz. xD Jak dobrze, że nie uczę się już niemieckiego. 9 lat i nic nie umiem. 
Co do maja...
Znacie to uczucie, kiedy było coś tak blisko, praktycznie na wyciągnięcie ręki ale się nie udało tego zrealizować? Taką właśnie sytuację miałam 20 maja na wycieczce w Krakowie, kiedy - w przeciwieństwie do mnie - moja przyjaciółka była tam na dwudniowej. Ten moment, kiedy jesteście w całkowicie innych miejscach... #soclose 
Ale przynajmniej ,,spożyłam" pyszne Bubble Tea. Mleczne najlepsze. <3 


Czego nie/co robić we wakacje?
1. Próbuj nowych smaków.
Albo odkryjesz coś pysznego, nowego albo się otrujesz. Zawsze warto spróbować. 

2. Idź na imprezę.
Tylko uważaj, żeby nie wrócić na czworakach. No i lepiej przestań pić, kiedy zauważysz latające wkoło białe postacie albo co gorsza - światełko w tunelu.

3. Informuj wszystkich na facebook'u, co robisz.
Przecież każdy to powinien wiedzieć (o wszystkim, miejscu w jakim jesteś (może ktoś Cię odwiedzi?), o tym, co jesz (ale do tego, to bardziej Snapchat), kiedy idziesz pod prysznic (tak dla zwiększenia prywatności)] - w końcu jesteś gwiazdą. Oznacz dodatkowo kilkadziesiąt znajomych, z których i tak tylko kilkoro polubi ten post czy zdjęcie. Potem nie zdziw się, że masz mniej znajomych. Ciekawe dlaczego...

4. Obczaj stragany, sklepy i wszystko inne, gdzie są pamiątki.
Przecież musisz ich dużo kupić! Co, jeśli zapomnisz gdzie byłaś/eś na zawsze? No i nadmiar pieniędzy tez trzeba wydać! Ale jeśli idąc z nimi, będą Ci już przysłaniać drogę, to wiedz, że to już uzależnienie...

5. Spróbuj pogadać z miejscowymi.
Wakacje w Polsce...? Mów w innym języku - niekoniecznie do kogoś ale do samego siebie. Gwarantuję, że spojrzenia innych będą... ciekawe. ...za granicą? Próbuj się dogadać na migi albo sklejając sylaby polskich wyrazów. Będzie dobrze jeśli nowo poznana osoba (przynajmniej) Cię nie walnie czy nie odwróci się odchodząc... 

6. Śpij do południa, ,,leń" się.
Od tego są wakacje, żeby wypocząć. Też mam wielki zamiar wcześnie odespać te zmarnowane noce. Tylko nie chcę potem słuchać narzekań, że zmarnowałeś/aś na to całe wakacje.

Kto był nad morzem, ten wie jakie tam są genialne gofry. W poszukiwaniu podobnych jestem nadal ale natrafiłam na takiego zaczepiście smakowitego (kawałek ode mnie) w galerii. Chrupiący, przypieczony wafel z góra bitej śmietany, truskawkami, borówkami i cynamonem. <3

#CharlieCharlieChallenge nie działa, próbowałam. ;_______;

20 komentarzy:

  1. Wakacjee <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. haha z tym próbowaniem nowych smaków rzeczywiście bywa różnie. Ja jestem ryzykantką i lubię testować nowości :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Wakacje ja je zaczynam już od wtorku :)
    Obserwuje <3
    Mój blog <--Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam próbować nowych smaków :D
    (Obserwuje ! jeśli mój blog ci się spodoba zapraszam do obserwacji :D)
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też cieszę się już na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodkości ;) Aż się głodna zrobiłam ;)

    http://darmowo2015.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ale ten gofr smacznie wyglądał <3

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do LBA.
    Więcej info w moim poście ---> http://qmayanke.blogspot.com/2015/06/lba.html ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś tak sarkastyczna jak ja! :D
    A tak w ogóle to świetny post :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha genialne te porady, zamierzam się w wakacje wynudzić za wszystkie czasy i cąłe studia :D ale twój plan jest zdecydowanie kreatywniejszy. Co do żarcia *____*... ... ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam Cię, ale kocham Cię moja sarkastyczna siostro!

    I obserwuję oczywiście!
    indivv.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozbawiły mnie niektóre punkty, hihihihi :D
    Ja ostatnio przestałam korzystać ze Snapchat'u nwm tak jakoś mi się znudził :)

    Jak nie jem nic cały dzień to sobie pozwalam na jajko i panierkę :)
    Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze <3
    Jasne, że damy radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry plan na wakacje. ;) Do wszystkiego trzeba podejść z dystansem.
    Pozdrawiam!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Napisz na mojego e-maila: poppymiau@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!