niedziela, 17 maja 2015

021. Ghosts - believe or not? + Horrors

Kojarzycie program ATM rozrywka? Jest tam serial dokumentalny ,,Wierzyć czy nie wierzyć"? Omawiane są tam zjawiska nadprzyrodzone. Czy tylko mnie interesują takie rzeczy? Z jednej strony nie wszystko może być prawdziwe ale z drugiej - co, jeśli takie właśnie jest?  Co, jeśli to prawda?
Jeden przykład z wyżej wymienionego dokumentu - kojarzycie horror ,,Amityville"? Wspomniano tam o zbrodni z tego horroru która była prawdziwa, gdzie prawdopodobnie opętanie dziecko zabiło całą swoją rodzinę w domu, kiedy spali. Historia jak z Sinister? Ewentualnie z jeszcze innego filmu o podobnej tematyce, który jednak dobrze się skończył. Czy dusze zabitych ludzi naprawdę mogą straszyć innych w miejscu, gdzie zostali zabici?

Untitled
(c) weheartit

Inny horror - ,,Obecność". Kolejny oparty na prawdziwej historii. Dwoje badaczy zjawisk paranormalnych pomaga rodzinie, która wprowadziła się do nawiedzonego domu. Chyba nie muszę pisać treści, bo pewnie większość z Was kojarzy/zna ją.

Pozostaje pytanie - co jest prawdą i czy warto w to wierzyć? Podobne wydarzenia mogły/mogą mieć miejsce ALE ludzie żeby zarobić zrobią wszystko, podkoloryzują i napiszą, że to przecież komuś się przytrafiło. Inna sprawa - jeśli powiedzą, że miejsce jest nawiedzone, to wywoła to pewną ekscytację i ciekawość, aż w końcu psychika postawi się przeciwko nam razem z wyobraźnią, która w takim momencie zacznie "bujać".


(c) google

Co do horrorów - większość z nich to komedie. Szczególnie wtedy, gdy oglądasz ze znajomymi. ,,Mama", ,,Obecność",  czy ,,Koszmar z ulicy Wiązów" są dosyć dobre. A teraz gdzie są te wszystkie straszne horrory? Bo o thrillerach już nie wspomnę. Ostatnio oglądałam komedio-horror pt. ,,Co robimy w ukryciu?" o wampirach i wilkołakach - lepszy niż Zmierzch. Pamiętaj - jeśli zostaniesz wampirem, nigdy nie wychodź na słońce i nie jedz, ani nie pij nic innego niż krew.
Jeśli znacie jakieś naprawdę mocne horrory - napiszcie w komentarzu.

16 komentarzy:

  1. Według mnie wszystkie duchy, potwory i diabły to wytwór ludzkiej wyobraźni. Nie ma bata, nie istnieją żadne siły nadprzyrodzone. Opętanie jest więc dla mnie niemożliwe. To po prostu postępująca choroba psychiczna. Kto wie, co czai się w naszych umysłach, hm?
    Znam dobry horror - Martwe zło. Anabelle i inne obecności to przy tym komedia. Ale każdego przeraża co innego. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Martwe zło" oglądałam ale zapomniałam dopisać. :D

      Usuń
  2. Ja czasem obejrzę jakiś horror lub program na taki temat, a potem w nocy nie mogę spać haha

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę w duchy ani w żadne zjawiska nadprzyrodzone, ale jak ktoś mi zacznie o tym opowiadać to zaczynam się bać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię sobie czasami poglądac horror,ale w nocy już tak wesoło nie jest,bo nie mogę zasnąć :D http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się ostatnio coraz bardziej oglądać horrorów, chyba że z chłopakiem to wtedy znacznie mniej. Oglądalam 2-3 razy "obecność" i za każdym razem jestem przerażona :D
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 'Obecność' i 'Mama' oglądałam :)
    Dało się je przeżyć, choć no....mam słabe nerwy i takie rzeczy długo się mnie trzymają xD
    Obejrzyj sobie Shutter - Widmo z 2008...ja po nim tydzień do siebie dochodziłam xD Niby nie ma dużo krwi i potworów...ale przerażają realia ;) Daj mi znać kiedy obejrzysz i napisz co o nim sądzisz :D
    Pozdrawiam czekam na nn :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię horrory, muszę w końcu obejrzeć "Obecność". :P
    Zostaję tutaj, dołączam jako 60-ta obserwatorka. :-)

    OdpowiedzUsuń

  9. Ciekawie napisana notka, aż chce się czytać.
    Ja boję się oglądać horrory, więc nie polecę ci żadnego :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :) Jeśli tak daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam!
    yepbear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie obejrzałabym ten serial, wydaje mi się że kiedyś przypadkiem na niego wpadłam, ale nie obejrzałam do końca. ;d Horrory lubię, niektóre są mało znane, a naprawdę straszne, nawet w niektórych państwach zakazane. ;d
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha z horrorów oglądałam tylko "obecność" poza tym nie przepadam za oglądaniem tego typu filmów. Ale musze się tobą zgodzić, że niektóre bywają po prostu śmieszne ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post ;) Ja nie oglądam horrorów, bo się ich boje, haha :D
    Kojarzę ten program, ale nigdy się nad tym nie zastanawiałam :)
    Nie polecę Ci niestety żadnego horroru, bo jak już pisałam = boje się ich, haha.

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post, lubię oglądać programy o zjawiskach paranormalnych. Nie dawno na tv6 leciał pogram uwierz w duchy i był opis rodziny która została zamordowana, dzieją się tam dziwne rzeczy. W necie znalazłem później kolejny film o tym domu i okazało się, że zginął tam mężczyzna film został później usunięty.

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!