piątek, 1 maja 2015

019. LBA + ?

Wiecie co? Kocham spać. Jednak prawdziwy problem już się zaczyna nie w gimnazjum ale w szkole ponadgimnazjalnej, kiedy musisz dojeżdżać i wstawać bardzo wcześnie jak i chodzić spać bardzo późno. A wiesz, że jest źle, kiedy przysypiasz nad zadaniem przed komputerem i budzisz się po północy, poddajesz się, idziesz spać z nadzieją, że się wyśpisz. Rano, kiedy się budzisz tak nie jest... Czujesz mocne ssanie w żołądku jakbyś był(a) odkurzaczem, więc jesz. Znowu postanawiasz pójść spać i znowu wstajesz niewyspany/a. Masz tak? Witaj w klubie! I oto powód nie pojawienia się wczorajszej notki.
Tarnów

Maj powitał nas chłodem. Nie tego się spodziewałam, W sumie mogłabym zrobić podsumowanie kwietnia ale dziś pojawi się to, co chciałam pokazać jeszcze w tamtym miesiącu. 




Ramoneska/Jacket - Pimkie
Sweterek/Jumper - Diverse
Jeans - Stradivarius
Creepers - Magia Zakupów
Naszyjnik - Medicine

* * *
Kto pamięta jeszcze Liebster Blog Award? "Pytaniowe nagrody" dla blogów, które Ci się podobają. Jedenaście pytań dla jedenastu blogów. Dostałam ją kolejny raz ale tym razem odpowiem. :D Pozdro siostro.

1. Gdybyś potrafiła latać, gdzie byś poleciała?
Jeszcze kilka lat temu, chciałam mieć odrzutowy plecak, a taki miały główne bohaterki serialu animowanego ,,Odlotowe Agentki". To też zalety czy latałabym z nim czy na skrzydłach albo w jakiś inny sposób jak np. śmierciożercy. W każdym razie na pewno do sklepu po zakupy. Mogłabym też kogoś odwiedzić - np. przyjaciółkę mieszkającą w innym województwie. Dobra by była możliwość podglądania przez okno, co robią inni ludzie. 3:) Odwiedziłabym wtedy również miasta czy kraje, które chcę kiedyś zobaczyć jak np. Francję (rodzinę), Włochy (j.w.), Niemcy (po genialne słodycze - m.in. Ritter Sport, Schogetten, Pringles) czy U.S.A.

2. Co sprawia, że się nie poddajesz?
Kto powiedział, że się nie poddaję? Choć, to prawda. Jedno słowo - marzenia i plany. Dobra, jednak dwa słowa.

3. Czy kiedykolwiek cokolwiek tak Cię wciągnęło, że nie spałaś całą noc?
Liczy się sylwestrowe przyjęcie? xD Horrory i chyba reszty opisywać nie muszę...

4. Czy nienawidząc kogoś, jednocześnie nie możesz bez niego żyć?
Nope. Chyba, że liczy się chwila słabości, kiedy poprzez żmudne tłumaczenie czegoś czy kłótnię się kogoś nienawidzi.

5. Inwazja obcych. Nie wiesz, czy są przyjaźnie nastawieni. Widzisz drony, lecą prosto na Ciebie. Co robisz?
Czekam aż dolecą - może mają mi coś ważnego do przekazania? Jeśli nie są przyjaźnie nastawieni, po prostu je zabijam. W końcu nie na darmo umiem się bić.

6. Kto jest najśmieszniejszych człowiekiem jakiego znasz? Jaki masz do niego stosunek?
Sama nie wiem kto. Nie łatwy wybór. Najlepiej będzie jak nikogo nie wybiorę. :D

7. Kiedy najbardziej szaleje Ci wyobraźnia?
Mogłabym odpowiedzieć, że zawsze ale tak już totalnie to w ciemności. Niekoniecznie w pokoju, bo gorzej jest, kiedy idziesz ciemną ulicą. 

8. Co musiałoby się stać, żebyś był stanie powiedzieć komuś niemalże wszystko?
Sporo czasu by musiało upłynąć, żebym taką osobę poznała i to zrobiła. Chyba, że umierałabym - wtedy to już naprawdę byłoby wszystko jedno.

9. Czym jest dla Ciebie wiara?
Czymś na czym można budować nadzieję, która ma jednak jakiś cel, do którego się dąży.

10. Czy to, że jesteśmy ludźmi - żyjemy, myślimy, tworzymy - ma według Ciebie jakiś sens?
Pewnie ma. Według wiary - Bóg stworzył świat a na końcu człowieka. Wychodzi na to, że to powinno mieć sens, bo owy osobnik powinien żyć według wiary i chcieć doświadczyć życia wiecznego po ziemskiej śmierci. Świat nie stoi w miejscu, czas szybko mija, więc trzeba doskonalić siebie i swoje życie, szukając w nim również tego sensu, zajęcia.

11. Dłuższa praca na koniec testu... Opisz swój najbardziej odjechany sen. 
Było ich naprawdę wiele, jednak niewiele z nich pamiętam.
Kiedyś, kilka lat temu, będąc małą dziewczynką, śniło mi się, że byłam na podwórku i wybiegła na mnie krowa jak szłam do babci będącej w piwnicy. Poślizgnęłam się na błocie. XD
Albo... <co już raczej było chore> śniły mi się trumny, kilka razy. Jakiś czas potem zmarła moja druga babcia.
Dzisiaj miałam dziwny sen... Byłam na weselu byłej przyjaciółki ale skończyło się popołudniu i zjadłam tam ciasta z kremem. XD
Co by tam jeszcze... dlaczego najlepsze sny się zapomina tak szybko!? >.<

A teraz moje pytania:
1. Jaki film czy książka był(a) tak dobry/a, że Cię poruszył?
2. W jakim konkursie nie wzięłabyś/wziąłbyś udziału i dlaczego?
3. Co Ci ostatnio nie wyszło?
4. Jakich dwóch potraw/dań najbardziej nie lubisz jeść?
5. Masz już jakieś plany na wakacje?
6. Jaki jeden przedmiot/zwierzę "z tych magicznych" chciał(a)byś mieć?
7. Jakie są według Ciebie najlepsze i najgorsze słodycze, które jadłeś/aś?
8. Co byś chiał(a) koniecznie spróbować (zjeść), zrobić w życiu?
9. Jesteś na maksimum głodny/a. Jeśli nic teraz nie zjesz - umrzesz. Masz do wyboru dania z pytania 4. Które zjesz? A może wybierzesz śmierć?
10. Jaka była Twoja pierwsza praca?
11. Wyobraź sobie, że możesz się przenieść w wybrane fantastyczne miejsce. Jakie to będzie?

Nominuję:
Crazy Mustang
Teyilai
 Rzeźnia numer cztery 
 Króliczkowe wariacje 
E-watson
Drożdżóweczki
 Music - 5 liter muzycznego narkomana 
○ Peeta & Katniss
 Suro & Luck 
○ 
♣ 

Pomińmy fakt, że blogi od 7-go dopiero poznałam. 
3 maja - dzień bez komputera, dasz radę?

37 komentarzy:

  1. ja nigdy nie zrobilam LBA, a mialam mnostwo nominacji, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super napisałaś to wytłumaczenie !! Co do LBA to dużo się dowiedzieliśmy o Tobie !!

    http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi! Można się dowiedzieć wielu nowych rzeczy! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam dużo szkolnych obowiązków przez, które muszę długo siedzieć.
    Gratulacje nominacji.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie akurat pogoda jest całkiem ładna :))
    świetne zdjęcia :))
    gratuluję nominacji!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację :)
    Na pytania odpowiem w najbliższej notce ;)
    Wstawanie....u mnie też to tragedia, ale trzeba to przetrwać xD
    Super fotki ;) Strasznie podoba mi się kurta :]
    Pozdrawiam i czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak tylko zobaczę się z ukochanym dodamy post :D dziękujemy za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brałam kiedyś udział w LBA. Fajny sposób na promowanie nowych blogów.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LBA nie jest po to, żeby promować nowe blogi.
      To nagroda za ,,dobrą pracę" - nominujesz tego, kto zasłużył, te blogi - które Ci się podobają dzięki temu o czym, jak i dla kogo piszą.

      Usuń
  10. Zobaczymy czy ja jak będe w liceum to też będę się tak niewysypiać jak napisałaś to wyżej :) ciekawe odpowiedzi, podoba mi się Twój blog.
    Zapraszam do siebie : http://nika855.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Za późno dowiedziałam się o dniu bez komputera,haha
    u mnie akurat pogoda dopisuje :D
    charlotte-carolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten sam problem, a w weekendy nie moge sie wyspać bo od samego rana ktos hałasuje :/
    http://bizzlesbab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest dokładnie tak jak mówisz odnośnie tego spania :D
    Fajna notka :)
    http://zobaczchwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie spodobały mi się te pytania a tym bardziej Twoje odpowiedzi.
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post. Ładny blog, pytania konkretne ; > Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wstaję codziennie o 5.20 a kładę się ok pólnocy i tak codziennie :) śpię po 5 godzin a gdy mam wolne to śpię do 12 :) dosłownie
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha sen z krową musiał być naprawdę świetny :p
    Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam ♥

    http://alex-justbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki za nominację :) już odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesujący post. Mimo iz sama mieszkam w wielkim mieście to musze o 5 wstawać rano by dojechać rano na zajęcia.
    Bardzo ładne zdjecia.
    Dziekuje ze jako jedna z nielicznych przestałaś całego mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. skąd ja to znam? wstaję przed 6, o 7 wychodzę z domu, wracam o 19 i jedynę rzeczą na którą mam ochotę jest sen, ale gdzie tam, przecież trzeba jeszcze rozwiązać 15 zadań z matmy, przeczytać 100 stron lektury i wykuć 2 strony słówek... Dlatego teraz się cieszę, że są matury, bo mogę się wyspać:)


    WHITEZUZ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm LBA jakoś nigdy w to się nie bawiłam XD ale odpowiedzi na pytania są mega :D

    http://margarett-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O jej skąd ja to znam? Na szczęście już liceum mam za sobą, a dziś pisałam maturę z matmy i jest super, więc się już nie martwię. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spanie - i znów jestem inna, cholera... chociaż zdarza mi się dłużej pospać, ale wtedy mam poczucie, że straciłam ważną część życia... :D
    Śniące się trumny są normalne, dopóki nie zaczynasz do nich wchodzić. Ale to już nie moja sprawka! Byłam ciekawska w dzieciństwie, ale to akurat kumplo-topsja.

    "Może i dobrze, że nie mam rodzeństwa" - wypluj te słowa! Rodzeństwo to najlepsza rzecz, jaka może się przytrafić człowiekowi. Zawsze jest ktoś, komu na Tobie zależy bez względu na to, co mu powiesz (a mówi się wiele...). A wódki zmieszanej z sokiem prawie nie czuć...
    Kiedyś powiedziałam swojej (aktualnie byłej) przyjaciółce o tym, że prowadzę bloga i nawet podałam jej adres. Stwierdziła, że za dużo tekstu i wyszła. A jednak wszyscy zaczęli dziwnie na mnie patrzeć, kiedy omawialiśmy na polskim ten skrawek internetu... I tak oto zmieniłam witrynę, adres i imię. Bywa... :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajne odpowiedzi, można cię lepiej poznać
    ps dziękuję za szczere poklikanie ♥
    zapraszam do mnie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się Twój blog, widać, że pisany szczerze, oby tak dalej i czekam na więcej ! Obserwuje :) a jak znajdziesz chwile możesz wpaść do mnie http://kontrowersja-momentu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się Twój blog, widać, że pisany szczerze, oby tak dalej i czekam na więcej ! Obserwuje :) a jak znajdziesz chwile możesz wpaść do mnie http://kontrowersja-momentu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz,super blog + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cóż, ja po trzech latach wreszcie dostosowałam się do takiego trybu życia, ale owszem - przysypianie na siedząco, wstawanie po piątej rano to zdecydowanie nie jest to, co kubimy najbardziej :<

    U mnie zmieniła się nazwa bloga - funkcjonuję teraz pod adresem http://barbarblue.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne zdjęcia ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. hahaha niezły z Cb gagatek :D masz nietypową, nieszablonową urodę, a nosek uroczy taki gładziutki i malutki! śliczny :D

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!