niedziela, 5 kwietnia 2015

017. Eastern

Siema, witajcie w ten jakże wios... zimow... nie, stop. Jaką mamy porę roku? Po kalendarzu powiedziałabym, że to wiosna. Ale serio? Wiosna i śnieg? Czyżby powtórka z Wielkanocy 2013 roku, kiedy chodziło się w płaszczach/kurtkach zimowych i emu/kozakach? Oprócz prześwitów wiosennego słońca mamy również letni (napadający znienacka - nie uciekniesz) grad.

Jak przygotowania do świąt? A może raczej powinnam zapytać - jak ciężko z nimi było tym razem? I jak mijają święta?


Kupiliście (słabo) nie otwierające się puszki czy raczej dające radę bez atakowania swoim tnącym skórę żelastwem? No i po puszce i jej zawartości. ;-;


A jak stoicie z Wielkanocnymi słodyczami w tym roku? Postawiłam na Milkę i (pierwszy raz) zająca z Lindt.
Jajka pomalowane? Ze święconką się było?

(te powyżej są z tamtego roku a poniżej z tego - biały był potem zajączek, żółty - kurczaczek)


Może i post późny - więc i nie najlepszy ale...

Zdrowych, spokojnych świąt, spędzonych miło razem z rodziną i mokrego Śmingusa Dyngusa.

28 komentarzy:

  1. Ale śmieszne jajka hahaha!
    www.aduska-dunka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zastanawiam, jaką mamy porę roku. Osobiście obstawiam zawieszoną czasoprzestrzeń jesienno-wiosenną. Albo coś. Urocze jajka.
    Przepraszam, ale nie stać mnie na nic więcej. Z wyboru nie śpię od wczoraj --> tak mi się przynajmniej wydaje. Cud, że potrafię ułożyć poprawne zdanie.
    Jak się wymienia obsami? Myślałam, że to było dawno i nieprawda, i karteczkami z Titanica i starych kreskówek...
    Dzieci Czekolady na pewno będą słodkie. Chyba, że to gorzka... :D
    Ale chwila, jaka miłość... Gdzie Ty u mnie widzisz miłość?
    Naprawdę powinnam się przespać. Ten komentarz jest bardziej nieskładny niż mój post. Wybacz, tak wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jajeczka ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam takie 2 zajączki i nie mogę się doczekać kiedy je zjem :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostałam i mam takie 2 zajączki i również czekoladę Milke ;) zapraszam igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spójrz w dół i nie spamuj.
      Ja tego nie dostałam.

      Usuń
  6. Mmm, Twoje słodkości są super :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i muszę stwierdzić, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Masz fajny styl pisania i robisz śliczne oraz ciekawe zdjęcia. Oczywiście musiałam zaobserwować, teraz tylko czekam na kolejne wpisy!:) Od dzisiaj jesteś na liście moich ulubionych blogów!
    Mój Blog - kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pisanki! ;)
    http://kinasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście pisanki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko fajnie, fajnie. Ciekawie pisane posty. Ale wygląd, wygląd jest straszny. Od razu jak wchodzi się na bloga to tło rzuca się w oczy aż odechciewa się czytania posta. Jest mała kolumna na posty. Przepraszam że tak mówie. Ale chce być z tobą po prostu szczery ! JA osobiście wykonuję designy i nagłówki na bloga :)

    http://przemekadamczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerość może nie zawsze jest dobra ale w takim przypadku nie przeszkadza.
      Jednak Caps Lock przy "ja" nie był konieczny. Sama potrafię zadbać o wygląd. Niedługo się zmieni, bo będę miała czas.

      Usuń
  11. Ale świetne jajeczka!
    a tak między nami, zmień może czcionkę bo troszkę ciężko się czyta :*
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie zrobiłaś te pisanki :D Świetne one są ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjny blog ;)
    super notki ;*
    obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Czeka na Ciebie niezwykle prestiżowa nagroda! Liebster Blog Award(łau, nawet zostawiam linka)! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. O puszkach nawet nie mów xD Nie chcę ich widzieć na oczy :)
    Słodkości obowiązkowo! ^^
    Pogoda mnie też zawiodła....Nic już nie wiem na temat pory roku jaką mamy xD
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z puszkami to zazwyczaj kapituluję - niech inni się tną albo próbują otwierać je bez tego otwieracza :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie pomalowane pisanki ja już ich nie maluję od jakiś trzech lat dlatego u mnie w koszyczku były jednokolorowe: fioletowe ;)
    http://stoprocentwelny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. pozytywne te jajeczka :D
    może zajrzysz?
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodkie pisanki! Zazdroszczę, bo u mnie, nie wiem czemu, nie maluje się jajek i nawet nikt nie wie czemu, po prostu tak się utarło ;)
    Przygotowania są uciążliwe, ale w sumie to atmosfera jest piękna i można pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. istny przejaw kunsztu artystycznego :) a jajko-garfield cuuudowny ^^

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!