poniedziałek, 23 marca 2015

016. Hello Spring


Wiosenne siema w 4-ty dzień wiosny. Cieszmy się, że jest ciepło! Nareszcie słońce dające możliwość jazdy na rolkach, deskorolce i rowerze (choć tego ostatniego nie znoszę). No i niedługo Wielkanoc i wolne. <3 Jednak zawsze znajdą się minusy.

1. Coraz więcej psów na drogach.
Idziesz sobie normalnie nie przeszkadzając nikomu drogą kończącą wieś, a zaczynającą łąki i nagle ni z tąd, ni zowąd wybiegają na Ciebie, głośno szczekając 2 duże i jeden mały pies. Jeśli masz przy sobie lub chociaż w pobliżu patyka, nie musisz się obawiać, a jeśli odwrotnie... szybko uciekaj (możesz też ryzykować idąc wolno lub stojąc) o ile potrafisz - jest szansa, że przeżyjesz. 

2. Lenistwo.
Nie oszukujmy się - (większości) nie chce się odrabiać lekcji czy uczyć, a tym bardziej, kiedy późno wracają ze szkoły/budy i mają nawalone lekcji do odrabiania. Chociaż w moim przypadku jestem bardziej leniwa w ciemne, jesienne czy zimowe wieczory... ;-;

3. Bzykające owady.
Idziesz sobie normalnie... NIE. Masz ogródek? Jeśli nie, to pewna znasz kogoś kto ma. Powodzenia w próbie zbierania ich bez latających wkoło pszczół/os/bąków. Jeśli użądli Cie pszczoła, to pół biedy, a jeśli szerszeń - przepadłeś/aś. A już całkowicie przepadłeś/aś jeśli masz uczulenie...

4. Komary.
Już wkrótce w całej Polsce, a szczególnie wieczorem. PAMIĘTAJ - nie ruszaj żadnych krzaków, choinek, drzew, ani innych roślin, bo jak wyleci na Ciebie taki rój, to nie przeżyjesz. Ewentualnie wyjdziesz z tego cało... nie licząc plam i śladów po Twoim ubytku krwi.

5. Alergia.
Na szczęście (chyba) wszystkie alergie z dzieciństwa już mi przeszły ale alergicy mają przesrane w tym okresie. Powodzenia w ciągłym kichaniu.

Yep. To zdjęcie mojego autorstwa z zaćmienia słońca. Piękne, nie?

19 komentarzy:

  1. Łau, wiosna... Nie całkiem. Nienawidzę wiosny z całego serca.
    Podstawowy minus - muchy, pszczoły, mrówki, ćmy, pająki... Robaki wszędzie. :_:
    Psy, fajnie - u mnie są przez cały rok. Najgorzej uciekać po lodzie. :D I mam dom blisko rzeki. Spotkanie z dzikiem prawie zaliczone. Już nigdy nie wybiorę się tam sama, po tym, czego dowiedziałam się od taty. Nigdy!
    Rolki, deskorolki... Wszystko, co ma w nazwie 'roll', staje się niebezpieczne w kontakcie ze mną. A rowerem kiedyś rozjechałam siostrę. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5/4/15

      U mnie psy też są przez cały rok a przez wiele nieprzyjemnych przygód z nimi - nienawidzę ich. Też mieszkam blisko rzeki. :D A czego takiego dowiedziałaś się od taty? Ja rowerem kiedyś przejechałam mojego kota...

      Usuń
  2. wiosna <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. najgorsze są właśnie te wszystkie robale ;/ http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, super pogoda, dobry spacer nastawienie od razu lepsze:)
    Obserwuje:)

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie niestety zaćmienie słońca ominęło. Ale cieszę się wiosną razem z Tobą :)

    http://ksiezycova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Cię tak zainteresował, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby po prostu zaobserwowała, a nie głupio się prosiła, żeby nabić obsów.

      Usuń
  7. bardzo przyjemnie tu u Ciebie :)
    również cieszę się, że jest już wiosna, chociaż zgodzę się także z podanymi przez Ciebie minusami tej pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie zdjęcia!
    Jeśli utrzymasz styl na pewno zostanę na dłużej!
    http://spojrzenie-rosie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi komary towarzyszyły nawet zimą, nie wiem skąd bierze się tyle owadów.
    Post bardzo fajnie napisany. ;D

    http://zuziablog16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż..teraz patrząc za okno widzę dalej zimę, ale oki :D
    O komarach ani nie wspominaj....xD To będzie tragedia, dlatego ja się cieszę, że na razie jeszcze ich nie ma :)
    Alergii na szczęście nie mam xd
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Szarolotkoholicy, łączmy się! :D
    Na swoim blogu wszystkim nadaje jakieś pseudonimy. Francois po prostu kojarzy mi się z roztrzepanym Francuzem, jakoś tak.
    Masz rację z tymi horrorami. Szczególnie są zabawne, kiedy oglądasz je ze znajomymi. :>
    Ja i dzióbek... Nieee, jak mogłaś tak pomyśleć?! Ale z maską trafiłaś. :>
    Post o wiośnie, ale kit... u mnie dziś śnieg padał, jeszcze takiego w tym roku nie widziałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super foto zaćmienia :)
    no cóż wszystko ma jakieś wady i zalety :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nienawidzę tej pogody. >:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te same problemy!:)
    www.aduska-dunka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawdę piękne zdjęcie :) nie dosyć, że artystka to jeszcze fotografka xDD

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawdę piękne zdjęcie :) nie dosyć, że artystka to jeszcze fotografka xDD

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!