niedziela, 12 października 2014

007. Is it Autum? Really? I didn't knew!

Bla, bla, bla.

Przeglądałam sobie blogi, patrzę notka o jesieni. Spoko. Jak na wychowaną i kulturalną osobę przystało - skomentowałam odnośnie do tematu (nie spamując, oczywiście, wkurniającym zapraszaniem na swojego bloga w postaci reklamy). Kilka blogów dalej, ta sama notka i temat. Znów kilka potem, to samo. Serio?
No dobra, każdy może (nie)lubić jesień. Ale co obchodzi kogoś co Ty wtedy lubisz robić czy robisz? Jak to ktoś kiedyś ujął "Co mnie obchodzi co robi ta osoba, skoro jej nie znam". Dokładnie tak. Prawda, przecież jesteś w centrum uwagi. W centrum uwagi świata, własnego. Everyone. (Tak, będę wplątywać angielskie słówka, które niekoniecznie muszą pasować). Tok myślenia (większości) polskich 'pseudo-blogerek'.
*Wiosna*
Hej, witajcie. :* Dzisiaj wam napiszę o tym, co lubię jeść i robić w mojej ulubionej porze roku - wiośnie. Wreszcie robi się ciepło i topnieje śnieg. Napiszę również genialne porady jak można wykorzystać wtedy czas. :)
Obserwuj, żeby być na bieżąco i zostaw koniecznie komentarz.
*Lato*
Cześć skarbeńki. :* Jej, jak gorąco. Nie znoszę upałów, a dzisiaj wam napiszę o tym, co lubię jeść i robić w mojej ulubionej porze roku - lecie. Napiszę również genialne porady jak można wykorzystać wtedy czas. :)
Nie zapomnij zaobserwować i skomentować! :**
*Jesień*
Witajcie moi kochani czytelnicy. :DD Robi się coraz zimniej i jest brzydka pogoda.  Postanowiłam, że napiszę o tym, co lubię jeść i robić w mojej ulubionej porze roku - wiośnie. Napiszę również genialne porady jak można wykorzystać wtedy czas. :] Zostaw po sobie ślad w postaci obserwacji i komentarza!
*Zima*
Dzień dobry misiaczki. <3 Brr, jak zimno. Nienawidzę mrozu, ale lubię i czekam na śnieg. Napiszę Wam dziś jak zrobić kakao, żeby przyjemnie się to czytało oraz napiszę plusy i minusy zimy. Nie zapomnijcie z boku kliknąć "Dołącz do obserwatorów", a pod spodem "Dodaj komentarz". Ciao. :***

Eghmm, rzygam tęczą wymieszaną z krwią i awokado.
Naprawdę nie wiedziałam, że mamy jesień. Nie kłamię, ani nie żartuję. Nie zauważyłam, że jest zimniej i dzień jest coraz krótszy. Tego, że kolorowe liście spadają z drzew też nie.
Chciałabym Wam z całego serca podziękować za uświadomienie mnie o tym. Bez Was moje życie nie miało by sensu. Dziękuję.








39 komentarzy:

  1. Lepiej bym tego nie ujęła, serio. A może warto wspomnieć, że już jest jesień? Może niektórzy ludzie nie mają okien, więc nie zarejestrowali spadających, kolorowych liści, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesień, taką jak teraz za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czuję jakby było lato! <3

    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to racja, gdzie nie wejdziesz a tam powielające się tematy. Ale cóż. Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah w sumie fakt, też zauważyłam, że na co drugim blogu jest notka o jesieni... I że prawie wszyscy ją kochają :)

    Pozdrawiam, Asia z bloga Pyskara w Holandii

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkowita prawda! Męczące jest spotykanie dokladnie takiego samego postu na co drugim blogu :)

    Bailuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż...jestem zdania żeby każdy pisał sobie to co chce.
    W końcu to jego świat, prawda?
    Są może ludzie, którzy lubią to czytać.
    Ja tam nie wtrącam się nigdy do nikogo, czytam to co lubię :)
    Bardzo ładne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem coś w stylu Gonciarza. Twój mózg jest jak mózg dziecka, nie potrafisz rozróżnić tego, że inni myślą inaczej niż Ty. Innych ludzi może interesuje to, kto co lubi robić w danej porza roku? Jeśli jesteś kogoś fanką, to chyba też chciałabyś wiedzieć jakieś rzeczy o niej

    Obserwuję i zaraszam :)
    palyna.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co ty się czepiasz wpisów o konkretnej porze roku? Ty tutaj nam wszystkie cztery przedstawiłaś, a narzekasz... xd
    A tak na poważnie, o ile potrafię być poważna po przeczytaniu fragmentu o rzyganiu tęczą, krwią i awokado... Nie ma nic gorszego od sezonowych wpisów - jesień jest ble, bo jesienią choruję ; jesień jest fajna, bo jesienią jest kolorowo i robię ludziki z kasztanów, yaaay! Niech każdy pisze o czym chce - okay, ale wypadałoby być choć trochę oryginalnym i nie powielać tych samych schematów. :P
    Okulistka schrzaniła Ci wzrok? To jesteśmy dwie. Najpierw jedna usilnie próbowała mi rozjechać oczy na dwie strony świata, a druga sprawiła, że codziennie bolała mnie głowa - i zastanawiaj się teraz od czego. Co do drugiego, moja siostra też miała takie szczęście. Hmm... Można powiedzieć 'Polska Służba Zdrowia'? :P
    Ja dostałam się na kółko teatralne, bo nie potrafię śpiewać. I znałam nawet jeden wiersz na pamięć, kiedy były zapisy, mimo że nic nam o konieczności ich recytacji nie mówiono. Są obowiązkowe, także trudno nie było. xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że każdy może pisać posty o konkretnej porze roku. Być może to cię nie zachwyca, ale to tylko i wyłącznie kwestia gustu. :)

    http://piankaofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyno, już Cię obserwuję :)
    Nienawidzę takich postów, oczywiście komentuje każdy, ale tylko z grzeczności, większości prawdę mówiąc nawet nie doczytuje do końca. Większości to ja nawet nie zaczynam czytać.
    Z drugiej strony nie ma co hejtować, ich blog to niech piszą co chcą, każdy ma swoją grupę odbiorców :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie trafiłam na takiego posta i mam nadzieje nie trafić. Takie posty mogą być męczące, ale dla mnie czasem ciekawie przeczytać taki post o ile ktoś fajnie pisze.

    sendyandsendy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha! Genialny post! Faktycznie, jeśli chodzi o tego typu postu, zaczynają i kończą się tak samo..
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. hmm... Większość blogów modowych ma te same posty i tą samą tematykę, więc nie ma się czemu dziwić. No każdy niby pisze o czym chce, ale... Nie czytam takich postów, nudzą mnie i nie jestem zbyt ciekawa co robi 500 blogerek, a piszą to samo, że czytaja ksążki i oglądają YT ( choć to nie zawsze jest prawda) ...

    http://przemyslenia-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. To są tagi z typu tych, które używają zazwyczaj bb młode jeszcze dziewczynki, które zaczynają i w sumie nie do końca wiedzą o czym pisać, bo kiepsko mieć konkretny pogląd na pewne sprawy mając marne doświadczenie życiowe.

    Blogosfera jest potężna - każdy znajdzie tu to co lubi i to czego nie lubi i co może go denerwować lub irytować. Polecam skupić się na blogach, które lubisz, a nie komentować temat, który Cię nie zachwyca...

    Pseudo blogerki nawzajem się wspierają w tych głupich postach i zachwalają, wątpię żeby którakolwiek pomyślała że to kogoś może irytować, bo to jej blog i robi na nim to co uważa za słuszne.

    Nie lubię ludzi, którzy głośno szczekają o problemach, żeby zdobyć aprobatę, a nic nie robią...
    Nie podoba Ci się ? - anpisz do tych na które wpadłas że to wg Ciebie durny pomysł pisac takie posty.
    To się mija z celem... prawda...

    Nie ma sensu tracić życia na irytowanie sie sprawami innych. Wystarczy omijać to szerokim łukiem i po sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w sumie lubię posty o porach roku. Są takie luźne i przyjemne... Napisałaś, że nie znasz żadnej z tych osób- to właśnie przy takim poście poznajesz! Oczywiście to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z jednej strony są takie posty dobre a z drugiej nie ;)
    Pozytywne są bo tak jak ktoś to napisał wyżej - nie znasz osoby piszącej więc po tym poście trochę ją chociaż poznajesz, czytasz o tym co lubi a może trafić się coś czego może nie robić większość populacji na świecie i wtedy ta osoba może ci się wydać interesująca że zechcesz nawet czytać jej bloga dalej :)
    Z drugiej strony tej negatywnej jest to, że właśnie tych postów jest teraz masakrycznie dużo przez co czytanie ich staje się nudne i montomne przez co od razu odechciewa nam się je czytać.
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się nie zgadzam. :)
    Ale to tylko moje zdanie. Ja lubię czytać posty o jesieni. c:
    http://kajutekun-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja bardzo lubię posty o porach roku i u mnie na blogu na pewno będą się one znajdywać w postaci zdjęć i w postaci filmiku :)

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne jesienne zdjęcia http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja zgadzam się z tobą po części. Z jednej strony uwielbiam oglądać zdjęcia jesienne (widoki, liście, zwierzęta w liściach) i outfity z swetrami i kurtkami. Ale jeśli ktoś robi posty typu 'CO ROBIĘ JESIENIĄ' mam ochotę napisać 'JA ŻYJĘ, A TY?'. http://wobecmysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak już nie mają o czym pisać to piszą o porach roku z nadzieją że tylko one widzą, czują i wiedzą że mamy jesień , zime, wiosne, lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia :))

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. Skoro jest jesień to się ja wykorzystuje. Logiczne że każdy kto potrafi ruszyć się z domu i robi na zdjęcia to uchwyci na nich także jesień.
    A co do postów o jesieni to czasami "to co robimy wtedy" może być inspiracją dla innych. Jakaś wojna na liście... W wieku 10 lat to robiłam, potem już zapomniałam o tym. Wczoraj na jakimś blogu dziewczyna wspomniała o tym i teraz, mając 15 lat bawiłam się w wojnę na liście. Może i zachowuję się jak dziecko, ale potrafię korzystać z życia póki nie jestem stara.

    A na dobitkę masz tu post o jesieni:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja takich komentarzy dawno nie miałam, w sensie, że ktoś nie czyta notki i od razu do siebie zaprasza.
    ale trochę Cię nie rozumiem, może ktoś chce się czymś z nami podzielić? może akurat jakaś pora na niego konkretnie oddziałuje, może rodzi pewne emocje?
    poza tym Twoja notka też nie wnosi nic ciekawego, jakieś krytyki, brak spojrzenia na innych, ale widać możemy na te tematy patrzeć zupełnie inaczej, bo patrząc na zdjęcia pod Twoją poprzednią notką, to jestem dużo starsza, więc myślę, że jeszcze nauczysz się dużo o blogowaniu. i nie, nie myśl, że już wiele wiesz, też byłam w Twoim wieku, od tamtego czasu, do tego, do tych lat, które mam teraz, naprawdę wiele się zmieniło.
    życzę więc powodzenia w blogowaniu, a nudnych, nieciekawych, bezsensownych Twoim zdaniem notek nie komentuj, bo po co?

    OdpowiedzUsuń
  36. To z drugiej strony skoro mało to kogo obchodzi - po co sama prowadzisz bloga? Taka hipokryzja trochę z Ciebie wychodzi. Ja bardzo lubię czytać blogi bo ciekawi mnie fakt jak inni patrzą na coś, co sama mogę postrzegać inaczej. A dzięki wpisom o jesieni i innych bardziej lub mniej istotnych głupotach mam co robić. Mój mózg też potrzebuje relaksu. Nie chciałabym cały czas czytać wypocin w stylu niezrozumiałe, genialne i obszerne eseje Pana Lema czy Miłosza. Żeby odpocząć - czytam i komentuję nocami blogi.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie piękne zdjęcia! Super!

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!