środa, 8 października 2014

006. Galaxy + blouse

Dzisiaj tylko zdjęcia. Stylizacja? Nazwijcie to jak chcecie - można i tak. Spokojnie, nie jestem kolejną dziewczynką 'fashionistką' z podstawówki. ;)  Może i wielka moda i szpan na leginsy galaxy minęła, ale czemu ich nie założyć? 





Ray-ban**: Pepe Jeans
Tunic: Sinsay
Legginsy: Magia Zakupów
Converse: Americanos

*Z cyklu: ,,Szybko, krótko i na temat".
** Ray-ban to firma okularów, ale przyjęło się, że tak się je nazywa po angielsku, jeśli nie "kujonki" po polsku.

21 komentarzy:

  1. świetna stylizacja!

    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka ;)
    Przeczytałam poprzednią notkę xd
    Fajnie masz, u mnie nie ma wymian niestety. To musi być ciekawe doświadczenie.
    Stylizacja mi się podoba tak...luźno i sensem :)
    Bluza wymiata ^^
    U mnie nn, jeśli chcesz to zerknij ;)
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że jest takie coś jak wymiana u was :D
    I ładna bluza :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie bloggerki noszą okulary, ach te zbiorowe przypadłości... xd Szpan na legginsy galaxy mojej szkoły nie objął. Są w niej grunge, metale, hipisy, typowa gimbaza i wymalowane licelistki, ale żadnych legginsów galaxy. Pomijając moją (uwaga, sarkazm) ukochaną polonistkę, ale to już bardziej podchodzi pod odwrotność mody, fashionistek i fashionistów brak. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja! <3

    http://wobecmysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta stylizacje :)
    Zaobserwuję ;>
    http://darunia-dusiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciebie też wkurzają te fashionistki, pjona :>
    Fajne masz okulary, szukałam nawet podobnej oprawy ^^
    Czymże byłby mój komentarz bez autoreklamy XD
    monomentume.blogspot.com
    death-frisbee.com
    Trochę za dużo emotek, w każdym razie zapraszam i chętnie wpadnę tu ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz <33
    Mnie też denerwują te młode znawczynie mody

    http://wiecznybrakczasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna tuniczka :)

    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia,lepiej by się je przeglądało gdyby były większe..:)

    http://gitara-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie moje klimaty.

    Zapraszam serdecznie!

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za legginsami galaxy nie przepadam i naprawdę ich nie lubię :/ Za to bluza bardzo fajna, chętnie bym się w taką zaopatrzyła, może nieco krótszą :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. pytałaś sie o plecak vintage, kupiłam go na allegro za 49zl, w liceum raczerj nosi sie malo ksiazek wiec mozesz kupic, ale mi po tygodniu zaczął sie pruć:/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodawaj większe zdjęcia, notka będzie bardziej przejrzysta, a i pomyślałabym nad czcionką, bo troszke rudno sie czyta ;c
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za legginsami "w kosmos". chociaż tutaj przynajmniej kolorek jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!