niedziela, 31 sierpnia 2014

002. World day of Blog + Bek tu skul

Sieeeeeema.
Witam Was bardzo serdecznie w końcówce wakacji. Wpadłam na ORYGINALNY pomysł, aby zrobić notatkę w stylu "Back to School". Pokażę Wam, co ja kupiłam do szkoły potrzebnego do nauki, jaki mam piórnik, plecak, książki, zeszyty, długopisy, ołówki, ubrania, buty, strugaczkę, notes, żarcie dla kota, zapasowy piórnik i plecak... Zaraz, żarcie dla kota!? Na cholerę mi to do szkoły. *wyrzuca*
I tak przeważnie wyglądają ostatnie wakacyjne posty "blogerek" w obecnym 'społeczeństwie blogów'. Błagam, wszędzie to samo. Nawet na to się już patrzeć nie chce. Czy Wy naprawdę już nie macie pomysłów? Wcale nie jest ciężko wymyślić coś oryginalnego. Przynajmniej się można postarać. Już ciekawiej się czyta "O mnie". Kiedyś, kilka lat temu tak nie było. Nie było rywalizacji na obserwatorów, a zwykle każdy komentował ostatni post osoby, ktora skomentowała u niego/niej bloga. I tak zawierało się kontakty, które najczęściej przez długi czas się utrzymywało. To była taka ucieczka od smutnych realiów. Wszyscy pisali co chcieli, co myśleli, co tylko im do głowy przyszło w tejże chwili. Raczej nikt nikogo nie kopiował, no, może czasami zdarzały się takie przypadki w grafice. Właśnie, grafika! A co z nią? Gdzie te wysypy dodatków, które kiedyś były z gwiazdami? Gdzie linie, avki, banery, nagłówki, tła, icony, brushe... Gdzie to wszystko jest!? Jakaś połowa obecnie blogujących osób nie wie czym są wyżej wymienione elementy szablonu. Nie wspominając, że niektórzy nie potrafię nawet w Paint'cie najprostszego avatara wykonać. Dlatego postanowiłam zrobić trochę pngs'ów z Pusheen Cat. :3 Kto jest chętny widywać tu wszelakie dodatki na bloga co jakiś czas? Szablon mojego bloga również wykonałam sama. Nie jest cudowny, ale cały czas się uczę. Jeśli ktoś również chce, to pisać.
 
Niewiele ich jest, ale następnym razem będzie więcej. :3 Przy okazji naszego dzisiejszego święta wiele blogów się nominuje do LBA. Z tego co przeczytałam TERAZ tych 'o mniejszej liczbie obserwatorów za dobrze wykonaną robotę', a WCZEŚNIEJ wszystkich bez okazji za ciekawy blog. Ciekawe. Też dostałam, więc mi miło, ale nie spodziewałam się aż czterech. I sorka, ale nie nominuję nikogo. To drugi post. Nic na siłę.

Najpierw pytania od julkablogxd:
1. Jaki jest wasz ulubiony kolor?  Mam trzy - czarny, fioletowy i zielony.
2. Jaki macie pseudonim?  Buntowniczka (Rebel)/Voldemort pozdrawia.
3. Co myślicie o LBA?  J.w.
4. Czy nagrywacie/chcecie nagrywać filmiki na youtube? Nie nagrywam.
5. Jaki jest wasz ulubiony napój?  Czerwona herbata i kakao.
6. Ile blogów obserwujecie?  Na razie 0. xD
7. Jakie są wasze ulubione blogi?  Nie mam, bo dopiero wróciłam. ;_;
9. Czy macie drugie imię? Jakie?  Yep. Izabella.
10. Jakie jest wasze największe marzenie?  Spełnić wszystkie marzenia. Problem? B)
11. Jakie jest wasze ulubione zwierzę?  Chyba widać po dzisiejszej notce.
Pomińmy fakt, że zapomniałam o punkcie 8.
Od ederta:
1. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?  Kimś. B|
2. Mieszkasz na wsi czy w mieście?  To pierwsze. ;___;
3. Wolałbyś/wolałabyś jechać nad morze czy w góry?  Nad morze. Po pagórkach mogę chodzić po oklicy, chociaż również mam rzekę. Poza tym w górach byłam nie raz.
4. Do jakiej szkoły chodzi?  Ale kto ,,chodzi"? xD
5. Masz rodzeństwo?  (Nie)stety nie.
6. Jakiej muzyki słuchasz?  Rock.
7. Uprawiasz jakiś sport?  Lenistażing.
8.Co byś wybrał/wybrała telewizor/komputer?  Komputer.
9. Współpracujesz z jakąś firmą? Jeśli tak to z jaką/jakimi.  Nope.
10. Jeśli miałabyś/miałbyś spędzić resztę życia z jedną osobą, kto to by był?  Przyjaciółka.
11. Dlaczego postanowiłeś/postanowiłaś założyć bloga?  Tego? Czy pierwszego? Bo obecnego po to, aby wrócić do czegoś, co lubię robić. 
Od karolaa-blog:
1. Dlaczego wybraliście blogowanie?  Krótko pisząc - spodobały mi się inne blogi kilka lat temu. Tak. Jeszcze w podstawówce. To postanowiłam spróbować.
2. Jaka platforma jest najlepsza do pisania bloga?  Wcześniej - bloog.pl Obecnie blogger.
3. Czy nagrywacie filmiki na youtube? Nie.
4. Kto was inspiruje?  Ja sama i otaczający mnie świat. Btw. inspirację można czerpać ze wszystkiego.
5. Jakie jest wasze hobby?  Kiedyś kochałam śpiewać, tańczyć... Moda, gry i grafika, rysunek/malarstwo.
6. Czy macie ulubione blogi?  Nie. Miałam 55 ze ,,starych czasów", ale zostało z nich tylko 14. :c
7. Kiedy ostatni raz pisaliście posta?  Dzisiaj. 8)
8. Jakie posty najbardziej lubicie?  Nie znoszę cukierkowych, przesłodzonych. Kiedy ktoś pisze o czymś, o czym kompletnie nie ma pojęcia. Wtedy, kiedy się przechwala, tworzy 'stylizacje' (ni z dupy, ni z oka, że tak to ujmę). Nienawidzę również 'bardzo dziewczęcych'. Postów ,"na silę".
9. Wasza ulubiona vlogerka/vloger na youtube?  Gabu i Gliczu.
10. Ulubione blogerka/bloger?  Ja. B) Czyżbyśmy dzielili kogoś na "lepszych i gorszych", bo Ci z mniejszą liczną obserwatorów (którzy nie zbierają ich metodami na siłę) są nic nie warci i sie nie liczą? Wcześniej wszyscy byli równi. Nie muszę mieć jakiegoś ,,ulubieńca". Nikt nie musi.
11. Jak macie na drugie i pierwsze imię?  O drugim wspomniałam wcześniej.
Od rina000:
1. Jakie jest twoje hobby?  J.w.
2.Wierzysz w związki na odległość?  Ani nie, ani tak. Jeśli dwie osoby są ze sobą "dobrze zorganizowane" może to wypalić.
3. Czego nie lubisz najbardziej na świecie?  J.w. punkt 8. Laleczek, 'zapachu' papierosów, chwalenia się, wywyższania, gimbusiarstwa, nutelli, niedrobiowego/rybiego mięsa. To tak m.in.
4. Ile czasu spedzasz dziennie przed komputerem?  Za długo. Przydało by sie ograniczyć.
5. Twój ulubiony serial?  Świat według Kiepskich. :D
6. Lubisz chodzić na imprezy?  Zalezy jakie.
7. Jakie jest twoje ulubione zwierzę i dlaczego?  Było (podobne).
8. Miłość czy przyjaźń?  Przyjaźń.
9. Jadłaś/eś kiedyś pizzę z owocami morza?  Zamówiłam kiedyś z nimi pizzę. Nie polecam.
10. Ulubiona piosenka w tym miesiącu?  Jak niżej.
11. Wstaw swoje ulubione zdjęcie.  Nie chce mi się. ;-;
*Ten post został napisany w celach humorystycznych i inspiracyjnych, a nie miał na celu urażenia nikogo.*

16 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji.
    Kocham te kotki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym nie wybrała niemca, za nic w świecie xp Ruski mógłby być, ale jako że uczyłam się rok hiszpańskiego, wybrałam właśnie ten język. Francuski jakoś mi nie leży. :)
    Ile dałam za glany? Hmm, paręset. Wiem, że nic Ci to nie mówi :p ale to było daaawno. Na 101% warto tyle wydać, bo nie dość, że glanki są na wiele, wiele lat, to każdy właściciel nawiązuje z nimi więź emocjonalną. Jakkolwiek śmiesznie to brzmi dla niewtajemniczonych. ;) Słucham głównie metalu, ale też ciężkiego rocka =) I 'epic music', też czasami.
    /taka "ciekawostka" xd - Dzień Metalowca jest w moje urodziny, 29 marca :D
    No, a Anglia dziękuje za pozdrowienia.
    I ja też pozdrawiam,
    vix

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluj, duzo nominacji!


    http://laura-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W kwestii szablonów, dodatki to fajna sprawa, mogłabyś wstawiać, chętnie bym popatrzyła co masz do zaoferowania i jakie masz pomysły. Twój szablon też jest niczego sobie, tylko rozpraszają mnie te lwy w tle tekstu. Powinnaś popracować nad tym elementem, bo kiepsko się czyta.

    http://nevermind-factory.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje nominacji. Lubię taki notki, bo mozna się dużo dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć. Zaobserwowałem przed chwilą Twojego bloga i muszę przyznać, że bardzo on mi się podoba - co do Twojego pomysłu, zamieszczonego na moim blogu to tak jak mówiłem wcześniej jestem na tak i liczę na współpracę ;-)

    Pozdrawiam, PROgame

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie tutaj :3 Przydałoby mi się zmienienie wyglądu bloga, ale jestem protezą w takich sprawach .___.
    I tak patrząc po pytaniach to sporo nas łączy ;)
    Powodzenia w I LO, mi strasznie szybko minęły te pierwsze dwa lata w liceum, zestarzałam się w ekspresowym tempie ;o
    Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bloguję od kilku ładnych lat i z żalem stwierdzam, że masz rację. W tym momencie w blogosferze panuje trend na jak najwięcej wejść, komentarzy etc. I większość blogów wygląda podobnie. początek września jest niestety czasem na chwaleniem się czego to moi rodzice nie kupili mi do szkoły. Plecak z jakimśczymścoteraznatopie za 473285682736587236493164$, zeszyty i wypasione przybory za drugie tyle i BUK wie co jeszcze. Cieszę się że znalazłam kogoś kto podziela moje zdanie.

    Pozdrawiam,
    mia-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak... koniec wakacji i 3/4 blogów zasypane jest jak to źle,że trzeba wracać do szkoły, no i co rodzice kupili. Brak kreatywności większości bloggerów.
    Gratuluję nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dobrze, że ja już do szkoły chodzić nie musze, teraz to już tylko studia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł, no i gratuluję nominacji :)
    http://bailarina-de-color.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. E tam, nie ma co się bulwersować. Nawet i posty, których tematyka powtarza się na licznych blogach, przecież u każdego są inne, pokazują cudze odrębne rzeczy. To na swój sposób jest fajne :) W kwestii szablonów, ja zrezygnowałam teraz z menu. Jest duży obrazek robiący za całe tło, kilka gadżetów na dole i na górze strony i wystarczy. Minimalizm jest spoko :D Ale jeśli chodzi o odwiedzanie osób, które u nas komentowały, to robię tak do tej pory. Myślę, że to dobry nawyk.
    Prawdę mówiąc, nie mam pojęcia gdzie jest Adamów, więc nie powiem Ci ile kilometrów nas dzieli ;-;

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do LBA! ;3
    Więcej informacji na moim blogu --> http://paulabloguje12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nominacji! :3 obserwuję!

    http://wobecmysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!