środa, 27 sierpnia 2014

001. I'm back!

Ten moment, kiedy zakładasz kolejny raz (już 346843250) bloga i nadal nie wiesz o czym pisać w pierwszej notce... Wystarczyło tylko ruszyć dupę, a nawet nagłówek byle jaki, żeby na początek był, zrobiłam. Lepiej późno niż wcale, prawda? Ciekawa jestem ile osób ze 'starej ekipy' mnie pamięta. I ile z nich pisze. Kiedyś to były piękne czasy. :') Się wie blogując od 5 lat (pomijając rok przerwy). Co do nazwy - zostawiłam starą, tylko dodałam 't' [screa(m) + t + e)lieve]. Starą, w sensie poprzednią, nie jeszcze poprzednią, albo bardziej wcześniejszą lub nawet jeszcze starszą, albo pierwszą nie, tylko ostatnią. Polska, tródny jenzyk. A idę na humana. ;___; Przynajmniej żyję po gimbazie. Tylko jakoś tak za szybko to, nawet wszystkich książek, ani plecaka nie mam. Fajnie. Przynajmniej zakupy w tym drugim sensie zrobione.
Czy tylko ja nie poczułam tych wakacji? Za to już jesień, tak. Zimno jak cholera. Albo były upały, albo zimno. 
Tylko czekam na 7 lipca 2017 rok, żeby jechać do kina na Piraci z Karaibów 5. :'D
Koniec bezsensownej paplaniny, a więc do napisania!
PS. Zrobiłam taki png's na początek. ;-; I serio? Z 55 blogów zostało tylko czternaście?



28 komentarzy:

  1. To ja się dołączę i będę na tym tutaj blogu jako 2 obserwatorka ! ^^
    Czekam na więcej :D
    • zapraszam do skomentowania posta u mnie pt "sen świadomy" (bardzo o to proszę, to będzie bardzo miłe z twojej strony :*) oraz jak ci się spodoba blog- zaobserwuj •
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! :)
    ღ Lovett Lov ღ

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.
    Widzę, że nieźle zapowiadający się blog wygrzebałam z czeluści Internetów. :)
    Sama całkiem niedawno (dzisiaj) swojego założyłam. Chyba już pierdyliardowego, ale widzę, że nie tylko ja jestem taka niestabilna psychicznie :)
    Mamy chyba dość podobną sytuację: była wielka blogerska elita, wszyscy się uwielbiali, szał ciał i w ogóle. I wszystko prysło, gdy bloog.pl wprowadził radykalne zmiany w blogach.
    No, i też idę na humana xp
    Pozdrawiam serdecznie,
    Wisienka aka vixenka aka Icy aka milion innych nicków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to samo... Nie pamiętam, po raz który założyłam bloga, ale znów zaczynam, pierwszy post jest męczarnią :x
    Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    http://pancaaaaake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej hej!
    Wpadam tak do Ciebie i za cholerę nie mogę sobie przypomnieć. Coś mi się kojarzy i kojarzy... Ta twarz, ten pseudonim... Ale chyba nie ten blog, chociaż nawet odkopałam tam swój komentarz. Musiałaś mieć jakiegoś innego, bo to niemożliwe. Albo moja pamięć mnie powala... xd Jak się nazywał Twój blog na wp? Sama chyba do tego nie dojdę. Pooomóż mi! :P
    I... Tak, Sean to Harry. Ale cśś... Oni są tylko bardzo podobni, a ja już w nim widzę tylko Seana. Przynajmniej w tym starszym. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. O czym będzie ten blog w takim razie ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy początek :) Human nie taki zły jak się wydaje. Ja bym wolała zostać stokroć rozstrzelana pod ścianą niż iść na fizykę albo matmę, brrrr.
    zlosnica-shrew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz u mnie :) Do kartki oczywiście był prezent, jednak chodziło o przedstawienie rękodzieła, bo akurat to jest jednym z tematów bloga :)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieźle się zapowiada :D Postaram się tutaj często wpadać :3
    mowmimilordzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie sie zapowiada, czekam na wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. miło, że wracasz do blogowania, widać, że to twój żywioł :)
    http://mylifeas-4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawniej materiały kupowałam, a teraz wszystko z czego szyje było kiedyś czymś innym :)
    Oszczędność przedewszystkim i wyzwania lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pierwszy raz u Ciebie ;p Czekam na kolejne posty

    Obserwuję i zapraszam
    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również pierwszy raz ;) Kiedy nowy post? ^^
    Zapraszam :
    http://it-all-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaaj ! Zostałaś nominowana do LBA ! Gratuluję ;*
    Więcej dowiesz się tutaj : http://julkablogxd.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam cie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że w tym blogu wytrwasz ;)
    Pozdrawiam
    http://bailarina-de-color.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że Cię pamiętam! ;)
    Human? Wow, podziwiam. Nigdy w życiu mimowolnie nie pójdę na nic z rozszerzoną historią! Mnie najprawdopodobniej czeka bio-chem ;)
    Życzę owocnego blogowania po 9483224565 już raz :D I oby teraz z nami jak najdłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć, właśnie nominowałam Cię do LBA, szczegóły u mnie ;)
    http://ederta.blogspot.com/2014/08/23-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jestem z "wcześniejszej ekipy", ale mi się podobasz :)
    Zostaję tu na stałe i czekam na dalsze "wypociny" :P
    Zresztą, jak idziesz na humana to co się dziwić, że tak dobrze piszesz...
    Pozdrawiam, Unikalna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na Piratów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zostałaś nominowana do LBA ! Pozdrawiam ;)

    możesz dowiedzieć się więcej tutaj :
    http://karolaaa-blog.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej! :)
    Zostałaś nominowana do LBA! Pozdrawiam ;)

    http://rina000.blogspot.com/2014/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Też nie poczułam tych wakacji. Moim zdaniem były beznadziejne ;p

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. No te wakacje nie bardzo cieszyły się słońcem ... ale zima też była kiepska... ;-)

    http://progame.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. hahaha też kiedyś przepadałam za Jackiem Sparrowem na szczęście się wyleczyłam xDD- przerzuciłam się na Orlando :D

    OdpowiedzUsuń

Nie wymieniam się obs, ale kreatywnymi komentarzami jak najbardziej.
Miłego czytania!